אילון שאלתיאל אודישן הכוכב הבא 2022 צפו בווידאו

אילון שאלתיאל אודישן הכוכב הבא 2022 צפו בווידאו

כמו בשעונות קודמות יש אודישנים שפשוט כובשים את הרשת. אז הנה יש לנו עונה חדשה עם כישרונות מבטחים. קבלו את אילון שאלתיאל אודישן הכוכב הבא 2022 צפו בווידאו. 

השופטים מתלהבים אילון שאלתיאל אודישן הכוכב הבא 2022 לצפייה ישירה 

זה קורה בלי שנהיה מוכנים. המסך עולה, אורות מהבהבים על הבמה, השופטים הסקרנים מצפים לביצוע ואז עולה המשתתף האלמוני ונותן ביצוע מהסרטים. קצת סחרחורת, קצת צמרמורת ולמחרת כל המדינה כבר מכירה ושרה אתו. אם תרצו זה סוד הקסם של הכוכב הבא 2022 לצפייה ישירה פרקים מלאים מאקו 12. 

עוד באתר – איך אני יודע מי צופה לי בפרופיל של הפייסבוק 

מודעות גוגל


אמא'לה..איזה קול מעלף .שיהיה לך המון המון בהצלחה .

כאשר יש שיר שמצליח ובענק אז גם התגובות ברשתות החברתיות לא מאחרות להגיע. מה זה אומר?. אם אתם רוצים לדעת אם ביצוע של שיר בתכנית היה מוצלח וכבש את הקהל הכי טוב לבדוק מה כותבים העוקבים ברשת החברתית. אז אנחנו שכל כך אהבנו את הביצוע של לשיר במילים את מנצחת באודישנים של הכוכב הבא 2022 בערוץ 12 מאקו לייב לצפייה ישירה בדקנו מה אתם כתבם.

אילון שאלתיאל אודישן הכוכב הבא 2022 צפו בווידאו צילום מתוך יוטיוב

אילון שאלתיאל אודישן הכוכב הבא 2022 צפו בווידאו צילום מתוך יוטיוב

 

ואם אהבתם את השיר אז תדעו לכם שאת המילים כתב תמיר גלבוע ואת הלחן המרגש הלחין אריק זנטי המוכשר שאחראי בין היתר להלחנת השירים אהובתי היחידה, אוצר חיי, אחד ממאה, איזו אהבה והשיר האהוב עלי אין את מי לחבק. 

 מי השופטים השנה?. איתי לוי, נינט טייב לצד האקס רן דנקר, שירי מימון שגם היא הופיעה בראליטי כוכב נולד באותה עונה שנינט כבשה את ניצנים וקצת אחרי זה הפכה לכוכבת השיר שלנו.

צפו בווידאו המרגש מתוך אודישנים לסדרה הכוכב הבא 2022. איפה משודר?. ערוץ 12 לייב לצפייה ישירה גם באינטרנט פרקים מלאים. 

מאחורי הקלעים על שולחן השופטים 

כמו בכל ראליטי בישראל אז אתם בטח יודעים שגם לשולחם השופטים יש מקום של כבוד בתכנית. מה קרה בעונה החדשה?. אחרי שש שנים סטטיק ובן אל עזבו את הכוכב הבא. מי הגיע במקומם?. רן דנקר שעזב את אקס פקטור לצפייה ישירה בערוץ 13.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.