דרכון זמני 2022 משרד הפנים כך תועלו להנפיק פספורט ישראלי במהירות

דרכון זמני 2022 משרד הפנים כך תועלו להנפיק פספורט ישראלי במהירות

שרת הפנים, איילת שקד, חתמה על תקנות הדרכונים (הוראת שעה) המאפשרות הנפקת דרכון זמני לשנתיים וללא הגבלת מספר הדרכונים. הנחיות לקבלת דרכון זמני 2022 משרד הפנים כך תועלו להנפיק פספורט ישראלי במהירות.

איך מוצאים תורים במשרד הפנים ? דרכון זמני 2022 משרד הפנים  

במסגרת קידום פתרונות לעומס הגדול בבקשות לחידוש דרכונים, החליטה השרה שקד להקל על מחדשי דרכונים זמניים ובהתאם לתקנות שנחתמו היום, ניתן יהיה להנפיק דרכון זמני ללא חובת הנפקת דרכון קבוע ואשר תוקפו יהיה לשנתיים במקום לשנה כפי שקיים היום.

עוד באתר איך בודקים אם יש תוכנת ריגול בטלפון

דרכון זמני 2022 משרד הפנים

דרכון זמני 2022 משרד הפנים

עד מתי אפשר להנפיק פספורט ישראלי לפני יציאה לחול ? 

עוד נקבע בתקנות, כי בניגוד למצב הקיים היום המגביל הנפקת דרכון זמני לפעם אחת, ניתן יהיה להנפיק דרכון זמני גם אם למבקש הונפק דרכון זמני בעבר. יובהר כי אין שינוי בתעריפי אגרות הדרכון הזמני. תוקפן של התקנות יהיה בין 22.5.22-31.12.22.

פניות הציבור משרד הפנים 

לפניות ציבור בנושאים הבאים : תעודת זהות, דרכון, ויזה, מעמד אישי, עובדים זרים ועובדים פלסטינאים נא לפנות ישירות לרשות האוכלוסין וההגירה: למידע נוסף בנושא רשות האוכלוסין: באתר האינטרנט או מרכז מידע ארצי: 3450 * או 1222-3450.

אפליקציה לתור מהיר במשרד הפנים 

היוזמה החדשה נוצרה על רקע היעדר תורים לחידוש דרכונים בלשכות משרד הפנים. מזה זמן רב ישנו עומס המוטל על העובדים.

האם ניתן להסיק מכך כי למשרד יש בעיה עם מערכות המידע שלא מקצרות תורי עבודה ותהליכים? מדוע מערכות המחשב הממשלתיות לא ערוכות לטפל בנושא מנהלי ? שאלה טובה ונקודה למחשבה.

על מנת לקבל דרכון בתוקף יש לבצע קביעת תור באופן מהיר באמצעות יישום my visit – אתם בוחרים את הלשכה, את המועד הפנוי ואת תאריך תור למשרד הפנים. באמצעות המערכת תוכלו לקבוע תורים לחידוש דרכון.

היכן אפשר לקבוע תור למשרד הפנים ? באמצעות מערכת התורים הממשלתית myvisit

באיזה לשכה אני יכול לחדש את הדרכון שלי ? בכל לשכות משרד הפנים ברחבי הארץ בלי שום קשר למקום המגורים.

איפה אפשר לשלם אגרות לחידוש דרכונים ? 

ישנן 3 אופציות לתשלום. באמצעות אתר האגרות הממשלתיות באינטרנט המעניק הנחה על תשלום ברשת. אופציה נוספת היא באמצעות מענה טלפוני והאופציה השלישית היא בעמדות התשלום בלשכות עצמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.