האינסטגרם של אילנה טרננקו תמונות וסרטונים

האינסטגרם של אילנה טרננקו תמונות וסרטונים 

מי היה מדמיין שכך יראו פני הדברים. כאשר הושקה תכנית האח נהגדול עונה ראשונה עוד לא חיינו ברשתות החברתיות ואלמוניות הייתה ערך. אבל היום ? האינסטגרם של אילנה טרננקו תמונות וסרטונים האתר של האח הגדול 2022 ספוילרים- סקרנים להכיר את הפרופיל של דיירת הבית . מה קורה ברשתות החברתיות ?

האינסטגרם של אילנה טרננקו תמונות וסרטונים

האינסטגרם של אילנה טרננקו תמונות וסרטונים

תעודת זהות ברשת החברתית האינסטגרם של אילנה טרננקו 

תרצו או לא ההפקה של בית האח הצליחה בליהוק ובגדול. אז אם זו לא עונת סלב?. השנה החזרנו לדיירים אלמונים. אבל כבר מהתחלה, עוד טרם טליה עובדיה לבית, בלטו שתי אחיות והן בהחלט מועמדות לזכייה בתכנית האח הגדול 2022 לצפייה ישירה בערוץ 26. על מי מדובר ושל מי הפרופיל ?

ומה קרה ארחי 26 ימים ולילות בבית האח הגדול?. קבלו את המודחת השלישית, שכעת תוכל להגדיל את מספר העוקבים ברשתות החברתיות.דיאנה הודחה בין הראשונים בתכנית. אחרי 26 ימים שבהם צפינו בערוץ 26 לצפייה ישירה.

עוד באתר איך תבדקו אם יש לכם אפליקציית ריגול בטלפון הנייד

קליפ ביוטיוב ופרופיל באינסטגרם 

אז מה יש לנו שם ? ראשית לא נשכח להזכיר את הקליפ המדליק בו מככבות טרננקו. על מה אני מדבר? מדובר על הפקה של בישו קומה – מלך הספארי. הוא צבר עשרות אלפי צפיות ומאות לייקים ביוטיוב. 

ומה קורה באינסטוש? לאילנה טרננקו יש פרופיל ובו סרטונים ותמונות. מה אהבנו?. כמובן שכבר עלה אליו סרטון הכניסה לבית האח 2022. 
.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.