טלפון כשר כמה עולה קו עם וואטסאפ – בקרוב רשתות תקשורת נוספות

טלפון כשר כמה עולה קו עם וואטסאפ – בקרוב רשתות תקשורת נוספות 

השבוע יצא משרד התקשורת בהכרזה חשובה. רפורמת הסלולר מגיעה לציבור החרדי. המשרד מתכוון לאפשר ניידות מספרים מלאה בקווים הכשרים ולפתוח את שוק טלפון כשר כמה עולה , כולל מכשירים המשמשים את הציבור החרדי לתחרות והוזלת מחירים.

טלפון כשר כמה עולה קו עם וואטסאפ

טלפון כשר כמה עולה קו עם וואטסאפ

שר התקשורת יועז הנדל הכריע: שוק הטלפונים הכשרים נפתח לתחרות; תתאפשר ניידות מספרים מלאה בקווים הכשרים. פתיחת השוק לתחרות עתידה לפרק את המונופול השולט בשוק הסלולר הכשר, להקל על מעבר בין חברות, לאפשר מגוון תכניות לסינון תכנים בסלולר ולהוזיל את מחירי המכשירים הכשרים. הרפורמה תיכנס לתוקף בחודש אוגוסט 2022.

 

משרד התקשורת מוזיל את עלות טלפון כשר כמה נשלם ? 

מחיר המכשיר הנייד בעל תעודת כשרות של ועדה הרבנים נע סביב 1000 שח למכשיר מתקדם. באינטרנט מוצעים לציבור החרדי דגמים שונים.  מכשיר סמסונג A03S סאני במחיר של כ-750 שח. עבור סמסונג – A12 128GB תשלמו כ-950 שח. 

עוד באתר פשוט וקל  – תכנת מעקב אחרי פלאפונים

האם יש אינטרנט חופשי בקווים כשרים ? 

לטלפון הכשר כרטיס SIM ייעודי שרק באמצעותו יכול המנוי לקבל שירותי רשת במכשיר שאישרה לשימוש ועדת הרבנים, ולא ניתן לעשות בו שימוש במכשיר שלא קיבל אישור כאמור.

מאפיין נוסף הוא מספר סלולרי ייעודי שחברות הסלולר הגדירו אותו אצלן כחלק מ"קומת מספור" ייעודית לשירות זה.

מי ייהנה מהרפורמה החדשה ? פתיחת השוק לתחרות תפרק את המונופול השולט בשוק הסלולר הכשר הכולל כחצי מיליון מנויים, תקל על מעבר בין חברות, ותוזיל את המחירים לצרכן

 

מי קובע מה זה מכשיר עם כשרות ? 

ועדת הרבנים היא הגוף היחיד שמספק שירות קו כשר ובכך מהווה למעשה מונופול. לטלפונים הכשירם יש חבילות סלולר שונות ושוק מכשירים מפותח זאת לעומת מנוי רגיל אשר נהנה מניידות מספרים מלאה.

כמה קווים כשרים פועלים בישראל ? 

חברות הסלולר שירות קו כשר לכחצי מיליון מנויים המזוהים ברובם עם החברה החרדית. 

שיאומי תומך כשר 

לכן לא פלא שגם במגזר החרדי יש ביקוש למכשירים שלה. באחד מאתרי האינטרנט מצאנו שיאומי מקשים דור 4G עם הודעות + וויז תומך כשר – גרסה כשרה

וואטסאפ כשר כמה עולה ?

סמארטפון מהדרין – Samsung Galaxy A11 32GB נמכר על מדפי חנויות המציעים טלפונים כשרים בלבד.

כעת, מנויי הקו הכשר יוכלו לרכוש קו עם מזהה אישי של המנוי ולא מזהה קבוצתי. בנוסף, למנוי קו כשר תהיה את היכולת לעבור בין תוכנית שירות קו כשר לתוכנית אחרת באותה חברת הסלולר, ולהיפך, תוך שמירה על מספר הטלפון האישי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.