מה עושה חברה לקידום אתרים

מה עושה חברה לקידום אתרים

למרבית בעלי האתרים לא תמיד ברור מה עושים מקדמי האתרים. מבחינתם פעולת הקידום מתבטאת בתוצאה של מכירות, לידים או גולשים באתר. בכתבה זו נציג את הפעולות החשובות שמבצע איש SEO. מה עושה חברה לקידום אתרים. 

מה פירוש SEO  

התרגום מאנגלית search engine optimization או במילים פשוטות, אופטימיזציה למנועי חיפוש הוא תהליך של ביצוע שינויים בעיצוב האתר ובתוכנו במטרה לעזור לו להופיע במנועי החיפוש במקום גבוהה ככל שנית. על ידי ביצוע תהליכי אופטימיזציה של האתר ואפן החשיפה שלו מול מנועי החיפוש יכול בעלת האתר לעמוד במטרות העסקיות או האישיות שהוא הציב, מבלי לשלם על פרסום אלא באמצעות מנועי החיפוש. 

נושאי הכיסוי של עולם קידום האתרים כולל כיום את התחומים הבאים:

אִסטרָטֶגִיָה
שיווק
מדיה חברתית
משאבי אנוש
חווית לקוח
מַנהִיגוּת
שיווק דיגיטלי
אינסטגרם
שיווק תוכן
שיווק במייל

למה צריך מקדם אתרים מקצועי לאתר שלך

בשנים האחרונות קידום אתרים הפך למקצוע לגיטימי. הוא עדיין לא מוכר כתואר אקדמאי אבל יש בו מקרל רב לניסיון והיכרות עם הצרכים המתחדשים, חשדות לבקרים, של כללי המשחק. 

במילים פשוטות הרעיון של להקים אתר אינטרנט סטטי שיביא לקוחות אבד מהעולם לפני עשור. כיום מנועי חיפוש כמו גוגל, סורקים את האתר שלך, בוחנים אלמנטים של עיצוב ותוכן כדי לעזור להם לקבוע לאיזה סוג נושאים האתר שלך שייך, כמה הוא רלוונטי , ידידותי למשתמש ומה בדיוק עושים בו המשתמשים.

תהליך זה נקרא זחילה. התהליך מסייע למנוע החיפוש לספק תוצאות חיפוש רלוונטיות וזה בסופו של דבר קובע את המיקום שלך במנוע החיפוש. יותר נכון להגיד את המיקום הזמני של עמוד מסוים באתר שלך. 

תפקידו של מקדם האתרים הוא לשמור על רלוונטיות של האתר ביחס לעולם התוכן שבו האתר עוסק ולבצע פעולות שבסופו של דבר יתורגמו לתוצאות שאתם קובעים.

4 הפעולות העיקריות שעושה חברה לקידום אתרים

לפניכם ארבעת השלבים החשובים בקידום אתרים לפי סדר החשיבות, בעיני. כמובן שיש אלמנטים נוספים כמו הגדרת תצורת השרתים, UI + UX, אבל בכתבה זו אתמקד בעבודה השוטפת של מקדם האתרים במסגרת האתר עצמו ולא בפעולות החיצוניות לאתר כמו למשל החלפת קישורים.

מחקר מילות המפתח שלך

אלמנט חשוב נוסף בשיפור ה- SEO של האתר הוא מחקר מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלך, לאזור הגאוגרפי בו אתה פועל ולמאפיינים של של הלקוחות. לפני הכתיבה שי לבצע מחקר מילות מפתח מקיף, שלוקח בחשבון את אלמנט העונתיות. לאחר ההחלטה אילו מילות מפתח יהיו בסיס למאמרים יש לבצע כתיבה מושכלת ( מינימום 300 מילה לכתבה. מחיר כתיבת מאמר כ 50 שח ומעלה ).

כתיבת תוכן איכותי ורלוונטי

התוכן המקורי הוא המלך של האינטרנט הפק תוכן איכותי. כתיבת תוכן איכותי והצבתו בצורה נכונה באתר שלך הוא הדרך הטובה ביותר לשפר את דירוג ה- SEO שלך. היא על ידי הפקת תוכן איכותי ייחודי ומהותי. ככל שהאתר יציג בפני מנוע החיפוש תוכן איכותי ורלוונטי יותר שעוזר לצרכנים ולקהל היעד הוא יעביר אליך יותר גולשים.

אבחון האם אתר שלך מתאים לטלפונים נייד Mobile compatibility

כיום מרבית התנועה לאתרי אינטרנט נעשית באמצעות טלפון ניידים. ההתאמה המושלמת לפלטפורמה הניידת היא הכרחית לקידום האתר שלך. ההתאמה מורכבת מ 3 אלמנטים עיקריים ובאתר וורדפרס ההתאמה קלה יחסית. מקדם האתרים שלך יכול לשלוט יחסית בקלות על שלושת המשתנים הבאים, ברמת המעטפת של האתר :

  1. UI
  2. UX
  3. ערכת עיצוב מתאימה ומעודכנת

שיפור מהירות אתר

מהירות טעינת האתר מקבלת בשנים האחרונות משקל רב. עם כניסת דור 5G תהיה לה משמעות יתרה, לדעתי. הרשתות יעבירו את הנתונים במהירות דומה לזו של אינטרנט באמצעות סיב אופטי. אתר שלא יעמוד בקצב או יעכב העברת נתונים בשל ארכיטקטורה גרועה יישאר מאחור. גם אם מקדם האתר אינו אמון על הצד הטכני, חובתו לאבחן את הבעיה ולהביא לפתרונה באמצעות אנשי מקצוע מתאימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *