מתי חוזרת מלכת היופי של ירושלים פרקים חדשים

מתי חוזרת מלכת היופי של ירושלים פרקים חדשים

אחרי שכבר הפכה לאורחת קבועה כמעט בכל בית בישראל, שידורי הסדרה הופסקו עד למועד שפורסם על ידי yes. בכתבה זו כל המידע מתי חוזרת מלכת היופי של ירושלים פרקים חדשים. 

מתי חוזרת מלכת היופי של ירושלים פרקים חדשים

מתי חוזרת מלכת היופי של ירושלים פרקים חדשים

אחרי החגים נפגש שוב עם משפחת ארמוזה 

כולנו משפחת ארמוזה, כולנו עם דוד אפרים סיטון הגבר של הסדרה ( שלא תטעו זה לא גבריאל) ועם יתר כוכבות הסדרה של yes לצפייה ישירה שכבשה את לבבות הצופים והפכה ללא ספק לסדרה הישראלית של 2021. לא משנה איזו תוכנית ראליטי תעמוד מולה. המלכה נשארת מלכה. 

ככל הידוע הסדרה תחזור עם פרקים חדשים לאחר החגים בתאריך 01/09/2021 ותלווה אותנו בסתיו הקרוב. 

עוד באתר – פאודה עונה 4 צפו בווידיאו 

לא הסוף של אפרים סיטון הגיבור הטרגי של הסדרה

נזמר את שיר אפרים היתום, אח של רוזה, גיס של רפאל, דוד של המלכה. ונגידה היישר ובקול, עוד כאשר היה רק ילד יתום כבר עושה צרות גדול. כל ירושלים דברה בו דופי, והוא נשלח אחר כבוד לחוות הכשרה. כי מה יעשו כבר בקהילה עם ליבו הער. והיכן תחביא משפחת ארמוזה את קרוב המשפחה הסורר. אבל האמת היא שהוא רחוק מזה. אולי קצת חריף, אולי קצת פזיז, אבל כאשר אתה גדל למציאות של הישרדות, אין לך פסלון הצלה.

במציאות של הסדרה אפרים סיטון הוא המלך האחד והיחיד. מחזיק את הראש מעל פני המים, מחזיק עוד מעמד, ולא נרתע אף מלשלוח יד, מציל את אחותו והחותנת הרעה מרקדה ארמוזה, בזמן שגבריאל חוגג אי שם בנכר עם האישה האחרת. בוקא ומבולקא. זו אחת הדמויות המרתקות ברומן ובסדרה. אבל יותר מכל הוא מייצג את הקונפליקט של אנשי מפא"י עם אנשי האצל בירושלים ובכלל ומציג לצופה הצעיר כיצד ולמה התחלקה מהפה הפוליטית בעלילת הסדרה שעוד תגיע עד לשנות השבעים. 

מלכת היופי של ירושלים השחקנית עירית קפלן עונה על השאלות הקשות


מגזין חדש על המסך. מתי חוזרת מלכת היופי של ירושלים פרקים חדשים כל המידע צפו בווידאו online IL. הדלפה מאחורי הקלעים של הסדרה המצליחה ביותר בישראל yes + ספוילר 

והנה עוד משהו חשוב שצריך לדעת. בשנת 2022 מצלמים את עונה 2 מלכת היופי. הצילומים בצפת ויש לנו שחקנית אורחת אהובה במיוחד – שירי מימון. הולך להיות מעניין. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.