סרטי ילדים חדשים בקולנוע 2022 מה נראה בחופש הגדול ?

סרטי ילדים חדשים בקולנוע 2022 מה נראה בחופש הגדול ?

עוד מעט הו מגיע ויישלח רבבות תלמידים בחופשה לבתי הקולנוע ברחבי הארץ. אתר הסרטים הישראלי מביא לכם את רשימת סרטי ילדים חדשים בקולנוע 2022 מה נראה בחופש הגדול ? מבצעים 1+1 לסרט רשימת סרטי הקולנוע שיוקרנו במהלך החופש בבתי הקולנוע בישראל.

עם קופון כרטיס שני מתנה לסרט 1+1 בכרטיס אשראי סרטי ילדים חדשים בקולנוע 2022

מי אמר שחייבים לשלם מחיר מלא עבור כרטיס קולנוע ? איך אפשר לחסוך ?. אחת הדרכים היא לרכוש מנוי לבתי קולנוע. הדרך הנפוצה והקלה ביותר היא באמצעות רכישת כרטיסים לקולנוע במבצע של חברות כרטיסי האשראי. כמה כסף נחסוך ? לרוב במבצעי 1+1 או כרטיס שני מתנה תוכלו להגיע לחיסון של עד 50%. 

סרטי ילדים חדשים בקולנוע 2022 מה נראה בחופש הגדול ?

סרטי ילדים חדשים בקולנוע 2022 מה נראה בחופש הגדול ?

שנות אור Lightyear סרט עם דיבוב לעברית 

הצטרפו לגיבור אשר סיפק השראה לצעצוע האהוב בסרט חדש על סיפור המקור של באז שנות אור.  הסרט עוקב אחר האסטרונאוט האגדי במהלך הרפתקאותיו בחלל לצד קבוצה של מתגייסים חדורי מוטיבציה  עם הגיבורים טאיקה, וואיטיטי, קיקי פלמר. מי עוד מצטרף ? וידידם הרובוט סוקס פיטר סוהן. מתי הבכורה ? 16/06/2022. 

עוד באתר 1+1 בכרטיס אשראי כרטיסי קולנוע מבצעים

המיניונים 2  עלייתו של גרו Minions: Rise Of Gru

בסרט החדש בסדרת המיניונים יסופר לראשונה כיצד פגשו היצורים הצהובים את מי שיהפוך לבוס שלהם. אתם מכירים אותו?  גרו (מסדרת "גנוב על הירח"). גרו חולם להיות נבל העל הגדול ביותר שידע העולם והמיניונים נחושים לעזור לו להגשים את הפוטנציאל הגלום בו.

הבעיה היחידה – גרו רק בן 12 וחבורה מסוכנת של נבלי על מפורסמים שמה עליו מטרה. ממתי מוצג בבתי הקולנוע ?  הבכורה בתאריך 30/06/2022. 

ת'ור אהבה ורעם Thor: Love and Thunder בכורה   07/07/2022

אחד הכוכבים של סרטי הקולנוע חוזר ובגדול. בסרט הנוכחי תור אותו מגלם כריס המסוורת' יוצא למסע שונה מכל מה שחווה עד כה. מדובר במסע בעקבות שקט פנימי.

כמה זמן הוא יחזיק בשלווה ? הפרישה שלו לא מחזיקה זמן רב כאשר רוצח גלקטי בשם גור רוצח האלים (כריסטיאן בייל), אשר שואף לחסל כל האלים באשר הם, נכנס לתמונה. על מנת להילחם באיום הזה תור חייב לגייס לטובתו את חבריו ואלקירי (טסה תומפסון), קורג (טאיקה וואיטיטי) וחברתו לשעבר ג'יין פוסטר אשר להפתעתו הרבה של תור מסוגלת להרים את פטישו הקסום, מיולניר, בדיוק כמו אל הרעם 

ליגת סופר פטס  Super Pets

סרט אנימציה מבין היוצר של DC קומיקס וורנר אנימיישן. הכלב של סופרמן בעל כוחות העל, קריפטו, חובר לחבורה של חיות מחמד שקיבלו כוחות על בטעות ועכשיו נדרשים להציל את העולם. בגרסה האנגלית עם דווין ג'ונסון וקווין הארט!
צפו בווידאו טריילר סרט חדש בקולנוע קיץ 2022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.