עולם היורה 2022 הסרט על העולם החדש צפו בווידאו jurassic world

עולם היורה 2022 הסרט על העולם החדש צפו בווידאו jurassic world

נתחיל מהחדשות הטובות. מדובר בסרט הגדול ביותר שיגיע למסך בשנת 2022. ומה בצד השני של המטבע – ככל הנראה זה הסרט האחרון בסדרת סרטי הדינוזאורים שכבש את העולם. קבלו את עולם היורה 2022 הסרט על העולם החדש צפו בווידאו jurassic world. 

מה קורה בסרט החדש של עולם היורה ?

זה לא עוד סתם סרט שאפשר לקנות כרטיס שני במתנה או להזין קוד קופון 1+1 לקולנוע ופשוט ללכת. מומלץ מאד לצפות בסרטי פארק היורה בנטפליקס עם תרגום עברית מובנה על מנת להיכנס לאווירה. הסרט החדש ממשיך את עלילת הסרט הקודם שהסתיים עם הימלטות מגוון דינוזאורים מאחוזת לוקווד בקליפורניה. ומה יקרה עכשיו ?  בסרט האחרון בסדרה האנושות תיאלץ להחליט האם לשמור ולחיות ליד הדינוזאורים או להכחיד אותם.

כתבה חשובה – איך יודעים מי צופה לי בפרופיל הוואטסאפ ועוקב אחרי!

כמו בכוכב הקופים, בני האדם הלכו צעד יותר מדי . עכשיו המפלצות הפרה היסטוריות כבר לא מאובנות אלא חיות וקיימות . אז איך יראה העולם כשהדינוזאורים חיים בינינו ומי מהמינים ינצח בקרב ההישרדות הענק?. את זה תוכלו לראות בסרט החדש "עולם היורה עולם חדש". ועל מה ההתרגשות שלי ?  מדובר בפרק השלישי והאחרון בסדרת עולם היורה מפגיש לראשונה בקולנוע את כוכבי סרטי עולם היורה. מצד אחד כריס פראט וברייס דאלאס הווארד ואת כוכבי טרילוגיית פארק היורה המקורי – סאם ניל, לורה דרן וג'ף גולדבלום שחוזרים לתפקידיהם האייקונים.

עולם היורה 2022 הסרט על העולם החדש צפו בווידאו jurassic world

עולם היורה 2022 הסרט על העולם החדש צפו בווידאו jurassic world

כמה סרטים יש בסדרת Jurassic World

הסדרה מתחלקת לשני עולמות. אחת מתחילה בשם פארק והשנייה בשם עולם. סך הכל הופקו 6 סרטים, 3 לכל ז'אנר וסרט שביעי בשם הקרב בביג רוק שיצא בשנת 2019. חלק מסרטי הדינוזאורים ניתן לצפות בנטפליקס, פלטפורמת VOD ועוד. 

רשימת שחקנים בסרט פארק היורה 2022

איזבלה סרמון בתפקיד מייזי לוקווד, 
בי.די. וונג מגלם את ד"ר הנרי וו, הגנטיקאי הראשי של פארק היורה. הוא היה זה שהוביל שהוביל את הנדוס הדינוזאורים. 
ברייס דאלאס הווארד – קלייר דירינג, מנהלת פארק עולם היורה. הדיסני וורלד של המפלצות. 
ג'ף גולדבלום האחד והיחיד. מאז התפקיד שלו בסרט הזבוב בשנות השמונים, הספיק להציל את העולם בסדרת סרטי היום השלישי. כאן הוא בתפקיד ד"ר איאן מלקולם,
לורה דרן – ד"ר אלי סאטלר פלאובוטנאית בכירה ואהובת ליבו, לשעבר כי הלב נשבר, של אלן.
סם ניל – ד"ר אלן גרנט, פלאונטולוג ואחד שעושה הכל בלי חשבון אבל עם הרבה מאד רגישות. 

 

צפו בווידאו עולם היורה עולם חדש לצפייה ישירה עכשיו באתר הצצה בלעדית ומיוחדת לסרט הגדול של קיץ 2022. האם הדינוזאורים ינצחו את המין האנושי ? ו

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.