פיטר ראביט 2 מדובב צפו בווידאו: כרטיסים 1+1 הטבות בכרטיס אשראי

פיטר ראביט 2 מדובב צפו בווידאו: כרטיסים 1+1 הטבות בכרטיס אשראי

יש דמויות בעולם הקולנוע שלעולם יישארו אתנו, עוברות מאב לבן, מדור לדור, מביעות אומר וחוזרות עם סרט חדש מעולה ומומלץ לצפייה. כאן נכנס לתמונה הסרט החדש פיטר ראביט 2 מדובב צפו בוויד. כרטיסים 1+1 הטבות בכרטיס אשראי. מגזין הקולנוע הטבות ומבצעים כרטיס קולנוע מתנה. צפו בווידאו בסוף עמוד זה! 

פיטר ראביט 2 מדובב צילום מסך מתוך יוטיוב

פיטר ראביט 2 מדובב צילום מסך מתוך יוטיוב

על מה הסרט החדש מספר 2 בסדרה

תומאס, בי והארנבים יצרו משפחה חלופית, אך למרות מאמציו הרבים, פיטר לא מצליח להתנער מתדמיתו כשובב. בעודו מטייל מחוץ לגן פיטר מוצא עצמו בעולם בו השובבות שלו מוערכת, אך כאשר משפחתו מסכנת הכול על מנת למצוא אותו, פיטר חייב להבין איזה סוג ארנב הוא רוצה להיות. בין היוצרים הבמאי וויל גלוק | והשחקנים רוז ביירן, דונל גליסון.  שנת הפקה 2020.  בבתי הקולנוע בישראל החל מקיץ 2021.

הסרט בבית הקולנוע מ8/7/20021 פיטר ראביט 2 הסרט המלא מדובב לצפייה 

שימו לב, כרטיסים במבצע 1+1 יחסכו לכם כסף רב. לכן חשוב לממש הטבות כרטסיי קולנוע ומבצעים באמצעות כרטיסי אשראי ולאתר את קוד הקופון באתר ההטבות. 

 ביקורת Peter rabbit 2 rotten tomatoes

האתר נחשב בעיני כאורים ותומים לביקורת על סרטי קולנוע. נכון ל03/07/2021 זה מדרג הציונים שקבל הסרט החדש באתר:

  • 67% TOMATOMETER 66 Reviews
  • 90% AUDIENCE SCORE 1,000+ Verified Ratings
     

צפו בווידאו פיטר ראביט 2  טריילר מדובב רשמי Peter Rabbit 2 לקראת צפייה בסרט המלא 


מגזין מה חדש בקולנוע סרטי קולנוע מדובבים. Peter rabbit 2 מדובב צפו בווידאו: כרטיסים 1+1 הטבות בכרטיס אשראי, כרטיסי קולנוע החל מ9 שח. כל המידע על הסרט, וידאו לצפייה ישירה, מועדי הקרנה. סרטי קולנוע מומלצים yes planet, סינמה סיטי, הוט סינמה, מובילנד, סינמטק תל אביב. כרטיסים לקולנוע מבצע כרטיס נוסף מתנה.

מדובב או תרגום עברית מובנה איך לכדאי לצפות בסרטים 

מבחינתי זה עניין של העדפה. לרוב אני באופן אישי מעדיף סרטים לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה. יש משמעות לנונסנס ולכוונה בשפת המקור. כמו שאנחנו רואים סרטים טורקיים עם תרגום עברית. אבל יש לא מעט אנשים, בעיקר בסרטי ילדים בנטפליקס, שמעדיפים דיבוב עברית לסרטים וקולות מוכרים בעברית. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.