קנדימן 2021 טריילר רשמי Candyman עם תרגום עברית

קנדימן 2021 טריילר רשמי Candyman עם תרגום עברית

סרט הפולחן משנות התשעים בעיבוד חדש. חדש בקולנוע סרטים מומלצים לצפייה בבתי הקולנוע בישראל. קנדימן 2021 טריילר רשמי Candyman עם תרגום עברית באתר הסרטים.

לפי האגדה האורבנית, אם אומרים את השם שלו 5 פעמים, הוא מופיע בהשתקפות במראה ואז צפוי לך מפגש לא נעים אתו. מי לא זוכר את הדמות המפחידה משנות התשעים שזכתה לאין ספור דימויים. עכשיו היא חוזרת בסרט חדש.

קנדימן 2021 טריילר רשמי

קנדימן 2021 טריילר רשמי

עוד באתר – סרטים חדשים כרטיסים מוזלים 1+1

סרטים חדשים בקולנוע המלצות וביקורת 

הקיץ הזה, התסריטאי זוכה האוסקר ג'ורדן פיל מביא לאקרנים זווית חדשה לסרט מוכר. סיפור הבלהות אותו סיפר לכם חברו של אחיכם הגדול במהלך מסיבת פיג'מות: קנדימן.

עשור לאחר שאחרון המגדלים בפרויקט המגורים 'קבריני' נהרס בעקבות מסע רצח אכזרי, האמן הוויזואלי אנתוני מק'קוי (יאיא עבדול-מטין השני) וחברתו מנהלת הגלריה בריאנה קרטרייט (טייונה פאריס), עוברים לדירת יוקרה חדשה שלהם בפרויקט 'קבריני' המתחדש, אשר עבר ג'נטריפיקציה, שונה ללא היכר ועתה גרים בו מילניאלים אשר שואפים לטפס במעלה הסולם החברתי.

בעוד קריירת הציור של אנתוני תלויה על בלימה במקביל לניסיונו לשמר את מעמדו בעולם האמנות של שיקגו, הוא מתחיל לחקור את הפרטים המקבריים של אגדת 'קנדימן' בתוך הסטודיו שלו כקרקע פורייה עבור ציוריו.

מבלי ידיעתו אנתוני פותח דלת לעבר מורכב אשר אט אט ממוסס את השפיות שלו ומשחרר גל אלימות מחריד אשר שם אותו במסלול התנגשות חזיתית עם גורלו.

שחקנים Candyman 2021

  • בימוי: ניה דקוסטה שביימה את סרט ההמשך של "קפטן מארוול"
  • שחקנים: יאיא עבדול-מטין השני שזכה בפרס אמי על תפקידו בסדרה "השומרים
  • טייונה פאריס ששחקה בסרטים Charm City Kings וב-פוטו אהבה אסיה
  • ניית'ן סטיוארט ג'ארט המוכר לנו כקרטיס דונובן בסדרת הטלוויזיה "עברייני על" של ערוץ E4, ובדמות איאן בסדרה "אוטופיה" של ערוץ 4 הבריטי.

צפו בווידאו קנדימן 2021 תרגום עברית מובנה בקרוב בבתי הקולנוע

קנדימן 2021 טריילר רשמי Candyman עם תרגום עברית- רשימת סרטים חדשים בקולנוע, כרטיסי מוזלים 1+1 לכל בתי הקולנוע בישראל. המלצות סרטי אימה חדשים. מגזין הקולנוע של ישראל. סרטים מומלצים סינמה סיטי, יס פלאנט, רב חן, לב ועוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.