תמונת הנצחון הסרט החדש של אבי נשר: צפו בווידאו בנטפליקס

תמונת הנצחון הסרט החדש של אבי נשר: צפו בווידאו בנטפליקס

כל סרט חדש של אבי נשר הוא סיבה להתרגשות. מדובר ביוצר הקולנוע הישראלי הפורה והאיכותי ביותר בעשרים השנה האחרונות. תמונת הנצחון הסרט החדש של אבי נשר: צפו בווידאו. ביקורת סרטים. האם הסרט משקף את המציאות או שתמונת הניצחון היא אחרת לגמרי? ביקורת סרטים VOD. הווידאו לסרט בסוף העמוד.  בקרוב תוכלו לצפות בסרט הישראלי גם בנטפליקס ישראל.

תמונת נצחון וידאו של הסרט צילום מסך מתוך יוטיוב

תמונת נצחון וידאו של הסרט צילום מסך מתוך יוטיוב

על מה הסרט החדש של אבי נשר על קיבוץ ניצנים? 

מקום ההתרחשות הוא קיבוץ ניצנים, ראשית 1948 מלחמת העצמאות של מדינת ישראל. מחלקת "ג'ובניקים" מחטיבת גבעתי מגיעה כדי להגן על יושבי המקום לקראת הלחימה המתקרבת. במקביל, מתמקמת מחלקה חמושה של חיילים מצרים מול הקיבוץ הקטן, ואליהם מתלווה במאי קולנוע צעיר (אמיר חורי) שתפקידו לתעד את הלחימה, ובעיקר להשיג את "תמונת הנצחון" של הצבא המצרי.

עוד באתר –  מי הסרט הישראלי המצליח בכל הזמנים? 

היו הדברים מעולם? כן היו. סליחה שניצחנו! 

בשני העולמות הנפרדים והעוינים – הישראלי והמצרי – מתפתחות, בצל הסכנה, מערכות יחסים רומנטיות, חבריות ומשעשעות. הבמאי המצרי מתעד גם את המתרחש בכפר וגם, מרחוק, את המתרחש בקיבוץ ממול ומוצא להפתעתו הרבה במשותף בין הצעירים בשני הצדדים.

איפה הן הבחורות ההן עם הקוקו והסרפאן? 

בקיבוץ, את עינו צדה דמות נשית מרשימה – מירה בן ארי (ג'וי ריגר) – אשר מתעקשת להשתתף בכל פעולה מבצעית לצד הלוחמים אך במקביל גם מקיימת מערכת יחסים סוערת עם מפקד הכוח (ידין גלמן). סרטו של במאי המצרי הופך יותר ויותר לקומדיית נעורים מסחררת ואופטימית אך בסופו של דבר, רצף אירועים בלתי צפוי מוביל לעימות אלים בין שני הצדדים, שלא ברור מי ייצא בסופו עם תמונת נצחון.

לאחר 74 שנה הנעדרים אותרו

בשבועות הקרובים ייסגר המעגל ויתקיים טקס לגילוי מצבותיהם של החללים, במהלכו, לאחר 74 שנים, יתווספו שמותיהם של בנימין אריה (יורק) איזנברג ז״ל ויצחק רובינשטיין ז״ל לקבר האחים בקיבוץ ניצנים.

בשנת 2022, לאחר שבמשך עשרות שנים מקום קבורתם של טוראי בנימין אריה (יורק) איזנברג ז״ל וטוראי יצחק רובינשטיין ז״ל לא נודע. היום, 74 שנים אחרי שלחמו בקרב על הגנת קיבוץ יד מרדכי במלחמת העצמאות, ונלקחו בשבי – גופותיהם אותרו.

ביקורת על הסרט תמונת ניצחון

יוצרי קולנוע יכולים עד מחר להסריט סרטים ישראלים מומלצים. אבל תמונת הניצחון מהקרב היא ברורה. ישראל ניצחה את המלחמה הזו. 73 שנה אחר כך, היא המדינה המשגשגת ביותר במזרח התיכון. המצרים נמצאים עשרות קילומטרים ממנה. עושים שלום קר עם מדינת ישראל. שקועים עמוק בעוני יום יומי, מלחמות אחים ובעיקר רחוקים מאד מימי הזוהר של מצריים העתיקה.

אנשים מבלים על חוף ניצנים היא תמונת הניצחון שלי. יישובי המפונים על קו החוף מטילה צל כבד. לא האמירה של הסרט.

הסרטים של אבי נשר 

כמו "הלהקה", "סוף העולם שמאלה" ו"פעם הייתי" – גם סרטו החדש של הבמאי המוערך ואהוב אבי נשר, המועמד ל-15 פרסי אופיר, הוא סרט התבגרות מקורי ומפתיע ומעורר מחשבה המבוסס על אירועים אמיתיים המהדהדים גם כיום.

רשימת שחקנים תמונת ניצחון סרט ישראלי חדש

בהשתתפות: ג'וי ריגר, אמיר חורי, אליאנה תדהר, תום אבני, משי קלינשטיין, עלא דקה, אלישע בנאי, נטע רוט, אלעד לוי, ידין גלמן, אדם גבאי, כמאל זאיד, יונתן ברק, הישאם סלימאן.

צפו בווידאו תמונת ניצחון סרט ישראלי חדש של אבי נשר סרט גם בנטפליקס

ועוד מילה אחת חשובה על זעם ותהילה סרט משנת 1984

תוספת מאוחרת לכתבה אודות הסרט תמונת הניצחון. באמצע שנות השמונים, נשר, אז במאי בתחילת דרכו יצר את אחד הסרטים הטובים בנושא מלחמת יום העצמאות. נכון ההפקה היא לא בסטנדרט של סרטי המילניום החדש, אבל יש בה את כל המוטיבים שגורמים לו להיות סרט על זמני. היכם ניתן לראות את הסרט זעם ותהילה ? באתר הקרן לקולנוע. שווה את המחיר. מומלץ.

החל משנת 2022 התבשרנו כי נטפליקס תאפשר צפייה ישירה תמונת הניצחון למנויים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.