בני אור עונה 2 עכשיו זה רשמי צפו בווידאו

בני אור עונה 2 עכשיו זה רשמי צפו בווידאו

זו הייתה הסדרה הישראלית של השנה. היא האפילה על כל היתר וזכתה למאות אלפי צפיות. לכן אין פלא שכבר עכשיו הכריזו בyes על העונה השנייה. צפו בווידאו הכל אודות בני אור עונה 2 לצפייה ישירה. עדכון 26/01/2021 – הבמאי והתסריטאי גיא בלילה, יוצר ובמאי "בני אור", נפטר בטרם עת בגיל 38. הוא אותר על ידי שכניו בביתו בבאר שבע ,הזמינו ניידת מגן דוד אדום שקבעו את מותו במקום. יהי זכרו ברוך. 

בדצמבר 2021 נמצא יוצר הסדרה גיא בלילה ז"ל ללא רוח חיים. הווידאו בסוף העמוד מוקדש לזכרו של היוצר הענק ואדם שכולם אהבו. ב 24/03/2022 זכה היוצר בפרס התסריט לסדרה הטובה ביותר. עונה 2 בני אור נמצאת בשלבי עריכה.

אז מתי אמורה לעלות העונה השנייה?.  לפי פרסומים בעיתונות המקומית, שנה לאחר מותו של היוצר גיא בלילה התחדשה ההפקה של הסדרה. אלעד ביטון שיצר עם בלילה ז"ל את העונה הראשונה, יחד עם תסריטאי אחראים לכך שבמהלך 2024 נראה פרקים מלאים לצפייה ישירה על המסך.

בני אור עונה 2 ווידאו מלא צילום מסך יוטיוב

בני אור עונה 2 ווידאו מלא צילום מסך יוטיוב

מסרדינים לכרישים?  מה יקרה בעונה השנייה של בני אור לצפייה ישירה

קו העלילה המרכזי של עונה 1 מיצה את עצמו לחלוטין. הבנו את הקטע. בני האור שחקו אותה בענק, נפלו בענק ויצאו מזה בזול. לפחות בינתיים. עד לעונה השנייה. מכאן יכולים להתפתח מספר קוי עלילה מקבילים. הנערים מבני אור הם כבר עכשיו רגע לפני הצבא. להתראות נעורים שלום אהבה, אם הייתה אהבה. והצבא עומד לקלוט אותם. טוב לא באמת את כולם. מכיוון שהמיונים ליחידות צה"ל נעשות על פי קבוצות איכות, הקסטות של צבא העם, שמנציחות את הפערים החברתיים, יש מצב שביקום המקביל, בני האור יביאו איתם את הבשורה גם לשורות חומי המדים. 

עוד באתר לשחרר את שולי וידאו 

כי מה כבר יכולים לעשות בצבא, בטח בזה של ראשית שנות האלפיים, פליטי באר שבע. חלק מהם עם תיקים במשטרה. לקורס טייס אין סיכוי. לקורס חובלים בטח לא. טוב מה נשאר רגע לפני עבודות רס"ר או מקסימום טבח שבוע שבוע. משמר הגבול ( הנערץ עלי באופן אישי) או סתם בשר תותחים. או כמו שכתב חנוך לוין את המילים הנצחיות: 

שמאל ימין ימין הוא שמאל הגדוד הולך ושר
החיים מסורבלים המוות הוא קצר
כל הגדוד הולך אחר עורפו של הרס"ר
הרס"ר הולך גם הוא בדרך כל בשר.

חייב להיות סוף אחר לסדרה הזו! האם yes תרים את הכפפה?

חזרנו מבאר שבע אחרי ביקור משפחתי. ביציאה לקחנו בורקס טוב וקצת חמוצים. אם הדודה שלי הייתה יודעת שזה מה שאני הולך לעשות אחרי ארוחת המלכים שהיא טרחה עליה, בטח הייתי מקבל מכתב פיטורים מהמשפחה. אבל זה סוד- לא לגלות. מה כבר יכולתי לעשות בשעות הערב המאוחרות על כאשר על הנגב ירד ליל הסתיו והדליק כוכבים חרש חרש. 

אבל יש כאלו שיכולים לעשות אחרת. הם התסריטאים של עונה 2 בני אור. הם יכולים להביא את זעקת הנוער בדרום. זה המקום לבדוק את המצבה של הפרה הקדושה הנקראת צה"ל. לבדוק את ההמשכיות של מסלולי ההסללה של הדפ"ר מהדרום. להמשיך ולהציג שטבע האדם טוב מנעוריו. הכל שאלה של רצון ואחוזי צפייה.  בהצלחה! 

מתי יוצא בני אור עונה 2

נכון לעכשיו, לקראת עונת הסדרות של שנת 2024 טרם פורסם מועד עליית הסדרה לאוויר. מה שבטוח, שברגע שיתחילו שתי הסדרות הטובות של היצירה ישראלית, השנייה היא זגורי עונה 3 לצפייה ישירה, יהיה מצב רוח טוב במדינה. ומה צריך יותר מזה בימים מאתגרים אלו?. 

צפו בווידאו לקראת בני אור עונה 2 פרקים מלאים לצפייה ישירה כך זה מסתיים

והנה עוד פרט חשוב – היכן צולמה הסדרה בני אור?

באר שבע, ישראל, אורט סינגאלובסקי, תל אביב, נחלים טכנולוגי

ועוד משהו אחד לסיום. רוצים לדעת עד כמה הסדרה הזו פופולארית? באינסטגרם לתכנית פרופיל בשם עמוד המעריצים הרשמי של בני אור! אתם מוזמנים לבקר ולעקוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.