החלפת קישורים איכותיים לקידום האתר שלך

החלפת קישורים איכותיים לקידום האתר שלך

כל בעל אתר ומקדם אתרים יודע שהחלפת קישור איכותי עם אתר אחר מקדמת את האתר שלו במנועי החיפוש. עלייה בסולם התוצאות בחיפוש האורגני מביאה לחשיפה של האתר והגדלת הפעילות העסקית. אתר powerpress מציע לכם החלפת קישורים עם רשת אתרים איכותית ומקצועית. השאירו פרטים ואנו נשמח לעמוד לרשותכם. 

החלפת קישורים איכותיים

החלפת קישורים איכותיים

התוכן הוא המלך! הקישור הם הנסיכים המקדמים אתר האתר

קישורים הם אחת הדרכים החשובות להכריז בפני מנועי החיפוש על האתר שלך. למה זה דומה? למלון או אתר תיירות. ככל שהוא מוצג ביותר מדריכים ומקודם באתרים הרלוונטיים כך הוא יזכה ליותר חשיפה.

עולם האינטרנט ישנה הגדרה ברורה להגדרה של קישור איכותי. היא תלויה במספר גורמים: 

  1.  איכות האתר המקשר לאתר שלך 
  2. הגדרת הקוד של האתר follow, not follow, sponser, ugc ועוד 
  3. רלוונטיות התכנים באתר המקשר לאתר שלך 
  4. קישורי גומלין ומיקום הקישור בעמוד ובאתר המקשר 

 

שירות בניית קישורים

התפתחות מנועי החיפוש בעשור האחרון מחייבת את בעל האתר מחייבת אותנו לדייק בבניית קישור לאתר שלך. לכל קישור יש התפקיד שלו. למעשה כאשר בונים את הקישורים והלינקים לאתר בצורה נכונה, לא נוצר מצב שבו יש קישור לא טוב. גם לקישורי not follow יש עדיים תפקיד חשוב. לכן כאשר אנו מבצעים החלפת לינקים לאתר שלנו, או מבצעים רישום לאינדקס אתרים מוביל, חשוב לתכנן את ההחלפה בצורה נכונה. 

כיצד תוכלו להשיג קישורים לאתר שלכם באמצעותנו 

אתר powerpress מאגד רשת אתרים איכותית למטרת החלפת קישורים בצורה נכונה ותקינה. כאשר אתם מציעים לנו החלפת קישור אנו נבחר עבורכם את אחד מהאתרים המתאימים ברשת כך שלא ייווצר מצב שבו שני אתרים מקשרים אחד לשני, תוך התאמה אופטימלית של הקישור שלכם לעולם התוכן הרלוונטי, כחלק מכתבה רלוונטית.

רשת החלפת קישורים כוללת אתרים כלכליים, אינדקס אתרים במסגרת אתר תוכן איכותי, אתר בישול ואתרי מקומונים ברבי ישראל עם מערכות תוכן מתקדמות באתרים וותיקים עם תנועה אורגנית ערה. בנוסף תוכלו להירשם לאינדקס אתרים איכותי המבוסס על תוכן מקורי, ללא תשלום נוסף- כל הפרטים במייל החוזר שתקבלו מאיתנו.

לדוגמא www.mysite.co.il
תארו את האתר שלכם ורשמו את שמו המלא

שלחו לנו את הבקשה וקבלו תשובה תוך 24 שעות! אנו משתדלים לאשר את כל הבקשות.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.