הטמעת סרטון פייסבוק באתר facebook video embeding

הטמעת סרטון פייסבוק באתר facebook video embeding

שילוב סרטונים באתר אינטרנט הוא דרך לקדם את האתר שלכם ולצבור זמן שהייה ממושך יותר באתר. כמו כל אלמנט תוכן יש לבצע אותו בצורה מאוזנת כאשר הוא עטוף בתוכן איכותי בלעדי ומקורי. שכן הצבת סרטונים בלבד לא תוביל לעלייה בדירוג במנועי החיפוש אלה להפך. בכתבה זו מדריך הטמעת סרטון פייסבוק באתר

מה עדיף הטעמה או העלאת סרטון לאתר שלך 

מבחינת שיקולי SEO ללא ספק שעדיף להעלות סרטונים מקוריים לאתר. אולם פעולה זו מצריכה קיבולת זיכרון ואתר מספיק מהיר. הבונוס הנחבא על סרטונים מקוריים באתר הוא האפשרות לשלב בהם פרסומות.כאשר מדובר על אייפונים קחו בחשבון שהנגן שלהם יכול להיות רגיש לפורמטים שונים ולכן אם אין לכם שיקול עקרוני, מומלץ לבצע הטמעה מהרשת החברתית ולא העלאה ישירה של הסרטון.

הצגת סרטון של פייסבוק באתר 

כמו יוטיוב גם פייסבוק עושה לנו את העבודה קלה מבלי להצטרך לטפל בקוד HTML. להלן השלבים שיש לבצע על מנת להציג סרטון פייסבוק אצלכם באתר.

  1. כנסו לפוסט בפייס בו מוצג הסרטון
  2. מצד שמאל של הפוסט ישנן 3 נקודות לחצו עליהן ובתפריט הנגלל בחרו את האופציה הטבע. אופציה זו פתוחה בכל פוסט לכל מי שמורשה לצפות בו והוא אינו מוגבל לבעל הפרופיל בלבד .
  3. לאחר בחירת אופציית הטבע תפתח תיבת דו שיח ( ראו תמונה ) ובה קוד ההטמעה בדומה לשילוב סרטון יוטיוב.

"<yoastmark

את הקוד יש להעתיק ולאחר מכן להדביק אותו , בעורך HTML של העמוד שלכם. ניתן לבצע שינויים ביחס גובה אורך של הסרטון וכל עוד הסרטון קיים בפייסבוק תוכלו להמשיך להציג אותו. במידה והוא יוסר או יוסתר על ידי הפרופיל שהעלה אותו , תתקלו בקישור שבור.

"קוד

קוד לדוגמא שילוב סרטון מפייסבוק באתר

אם אתם רוצים לבצע בדיקת תקינות לקוד הטמעה ( לעיתים נקרא קוד הטבעה) מפייסבוק תוכלו להעתיק את קטע הקוד הבא ולהדביק אותו בעורך HTML של דף אינטרנט .

הצגת סרטון פייסבוק באתר facebook video embeding מידע מקצועי לבוני אתר יתרונות וחסרונות של הטמעת סרטונים באתר האינטרנט שלך מרכז ידע מקצועי SEO

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.