הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס דוקו פשע

הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס דוקו פשע

הרצון לשלב תכניות ממגוון מדינות ברחבי העולם מביאה למסך לא מעט סרטי דוקו מעולים. למה זה מעניין?. הם מביאים אתם תרבות וחיים ממוקמות מרוחקים על פני הגלובוס. שלא כמו תייר שמגיע לתקופה קצרה, הסרטים הדוקומנטריים מצליחים, ברובם, להוביל את הצופה מהמסך אל ההוויה המקומית. קבלו את הסדרה החדשה הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס דוקו פשע. 

עוד סרטים חדשים המלצות סדרות מומלצות לצפייה

סרטי דוקו מומלצים הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס 

בעונה הראשונה של הסדרה התיעודית קבלנו 3 פרקים מרתקים. 

הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס דוקו פשע

הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס דוקו פשע

בפרק הראשון אלמוני משאיר גופה חסרת ראש מחוץ לכותלי כלא בדלהי ועליה מכתב המאתגר את המשטרה ללכוד אותו. זה לא הרצח הראשון שלו, גם לא האחרון. בפרק השני אנחנו כבר בעיצומה של החקירה.  צ'אנדראקנט משתף את המשטרה בעברו העשיר. החוקרים ניצבים בפני חיפוש מאתגר אחר ראיות חותכות. בפרק הסיום תושבי גוסאי משתפים בעדויות חזקות ומספרים על תמונות מעברו של צ'נדרקאנט. מומחים דנים בהשלכות הנפשיות והחברתיות של המקרה.

סרטים דוקומנטריים מומלצים לצפייה ישירה 2022

למה אנשים אוהבים דוקו? אין כמו סרט תיעודי טוב. והסרטים התיעודיים הטובים ביותר משאירים אותך עם הרגשה שבאמת חווית נתח חיים שלא היה לך אחרת. אבל למה סרטים דוקומנטריים כל כך חשובים? יש בהם משהו שגורם לנו לרצות לצפות. אולי זה בגלל שהם אינטימיים או רגשיים. הם יכולים לגרום לנו להרגיש שאנחנו באמת מכירים את האנשים, המקומות והדברים שהם מראים.

פשע מושלם

סדרה תיעודית החוקרת את מותו של הפוליטיקאי דטלב רוהוודר ב-1991, תעלומה לא פתורה שאירעה במהלך התקופה הסוערת של איחוד גרמניה.

הנערה שבתמונה לצפייה ישירה בנטפליקס עם תרגום עברית

אישה שנמצאת גוססת בשולי הדרך משאירה אחריה בן, גבר שטוען כי הוא בעלה – ותעלומה שנחשפת לאיטה כמו סיוט. סרט תיעודי.

אומני ההונאה המצוד אחר גדולי המתחזים

סדרה תיעודית מטרידה: נוכל אכזרי מתחזה למרגל בריטי, מתחבל תחבולות כדי לגנוב מקורבנותיו ומותיר שובל של משפחות הרוסות.

אתר הקולנוע והסדרות של ישראל מביא לכם הרוצחים הסדרתיים של הודו צפייה ישירה בנטפליקס דוקו פשע עם רשימת סרטי הדוקו המומלצים של השנה. והפעם הפרשיות העלומות ביותר ביותר בעולם VOD 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.