וידאו תדמית לעסקים – הכללים להצלחה והפקה נכונה

וידאו תדמית לעסקים – הכללים להצלחה והפקה נכונה 

זוכרים שפעם היינו מקבלים פליירים לתיבת הדואר ? היום, בשינוי אדרת טכנולוגית, אנחנו מקבלים סרטוני וידיאו לכל פלטפורמה אפשרית. כתבה חדשה ומקצועית בנושא וידאו תדמית לעסקים הכללים להצלחה והפקה נכונה. פרסום בפייסבוק ובגוגל, קבוצות וואטסאפ. 

וידאו תדמית לעסקים

וידאו תדמית לעסקים

שיווק וידאו תדמית לעסקים הגדרת מטרות וקהל יעד 

 הקהל של היום הוא בקיא יותר וקשה יותר מאי פעם לשווק אליו ואולי לא חושב שהמודעה החמודה או המצחיקה שלך כל כך חמודה או מצחיקה. מהצד השני, הצרכנים קוראים פחות מכיוון שהמסכים קטנים בהרבה וצופים יותר. המידע ארוז עבורם מראש, וכאשר הסרטון נעשה נכון, קל להבין אותו.

עוד באתר – לבעלי עסקים מדריך קידום אתרים בשפה שכולם מבינים 

סרטון וידאו שיווקי לעסקים איך עושים את זה נכון ? 

הצעד הראשון הוא הגדרת יעדים. כל בעל עסק חייב להגדיר למקדם האתרים שלו את מטרת הסרטון וקהל היעד. 

האם אתה מחפש להגדיל את המכירות על ידי מיקוד לקהל מקומי, הגדלת מכירות או קבלת מבקרים נוספים לאתר האינטרנט שלך. האם אתה מחפש ללמד את הלקוחות הנוכחיים כיצד להשתמש במוצר שלך? ליצור את הקשר הרגשי שלהם למוצר, לעזור לך לבסס אמון בשירות או במוצר. 

קידום אתרים לבעלי עסקים

קידום אתרים לבעלי עסקים

סרטונים לעסקים שעוזרים למכור ולקבל הפניות 

למרבה האירוניה, אחד הדברים הגרועים ביותר שאתה יכול לעשות עם סרטון הסבר הוא ההסבר בפועל.

בעלי עסקים חושבים שכל מה שהם צריכים זה אדם אחד שעומד מול המצלמה ומדבר. אבל ככל שאנו מקבלים יותר נתונים אודות קידום אתרים ועסקים, אנחנו מבינים שזה לא ממש פועל כך.

אז למה אני מתכוון ?  המטרה היא להראות, לא לספר. במקום שאדם אחד יסביר את כל הסרטון, הרבה יותר מושך שמישהו יוכיח על מה הוא מדבר. אם אתה מנסה להסביר איך מוצר עובד, אז הדגמת וידאו היא אחת הדרכים היעילות ביותר להראות כמה המוצר שלך טוב.

לא רק מדיות חברתיות כך תפרסמו סרטון ווידאו של העסק 

כאשר מפרסמים סרטון שלך באינטרנט, תמיד חשוב להפיץ את הבשורה דרך המדיה החברתית. פייסבוק, אינסטרגם וכמובן יוטיוב. במקום לציין שזהו סרטון הסבר, לעתים קרובות עוזר להזכיר את אופי ההדגמה. כולל שימוש נרחב במילות מפתח. כמו כן, ודא שאתה משתמש בהאשטאגים ואזכורים כדי להגדיל את מספר האנשים שחולקים את הקישור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.