חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה

חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה

מנור ובן חתן כלה. הזוג הכי לא שגרתי לעונה הנוכחית מתייצב מתחת לחופה. האם יש להם סיכוי לצלוח את החופה לעבר זוגיות? קבלו את חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה אקו לייב ערוץ 12. צפו בווידאו בסוף העמוד. 

הזוג הבא שנכנס לחופה בעונה הרביעית הוא תמונת מראה של מלחמת המינים והיפוך התפקידים בחברה. היא בת 33 ארכיטקטית עובד בעיריית תל אביב בשימור מבנים. הוא מנהל גן ילדים לילדים מאותגרים. לפני עשרים שנה השידוך הזה היה מוצג הפוך. הגננת מראשון והאדריכל מתל אביב. אבל היום מותר הכל, ובחברה המקצועות קצת התהפכו .

חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה

חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה

 

ולכן לא פלא שברשימת הדרישות של מנור, מבן הזוג הרצוי, לא היו תוכנות חיצוניות אלא בעיקר תכונות אופי. ובתוך על הכאוס החברתי שיש היום בחברה הישראלית, תראו איזה יופי. שני אנשים בשליש של החיים, שלכאורה יש להם הכל, רוצים את הדבר היחיד שאין להם. את האחת, את האחד. כי הביקוש לאהבה לא מסתיים אף פעם, כמו שכתב שלמה ארצי. 

עוד באתר הטלפונים הזולים של סמסונג

משפטי המפתח של הפרק השלישי בחתונמי

  • כל הסטראוטיפים בעולם התנקזו למקום אחד
  • אני לא אחליף מקצוע על מנת למצוא זוגיות לי טוב עם מה שאני עושה 
  • אני לא נאיבית, לא מהמטופחות ולא מהמבלות מול המראה 
  • יצאתי אולי קצת בן …..
  • אין לי טייפ קאסט לגבר אני לא צריכה שהם יהיו יותר מדי מטופחים 
  • לא הייתי מעולם חסידה של דייטים 
  • אני רוצה שקט, רוצה זוגיות, רוצה משפחה רוצה ילדים

למה הצעירים מתקשים למצוא אהבה 

מנור מספרת כיצד התאימה את חייה לבני זוג שהיו לה בעבר. הניסיון להתאים אנשים על בסיס טכני שאולי יאזנו האחד את השנייה לא תמיד יעבוד במציאות. כי בסופו של דבר היא צריכה לאהוב אותו והוא אותה. אבל האמת שבמרדף האין סופי אחרי אהבה אנחנו הופכים לבודדים, הבית שלנו למאורה של זאב בודד וחוזר אל סיפור הציפור והכלוב. יחי הספייס להתראות זוגיות שלום אהבה. 

צפו בווידאו לקראת חתונה ממבט ראשון עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה

האם אפשר למצוא זוגיות באפליקציות הכרויות 

מחקרים מראים שדייטים מקוונים נמצאים בעלייה. מחקר של מרכז המחקר של פיו שנערך באוקטובר 2019 מצא כי 30 אחוז מהאמריקאים השתמשו בהיכרויות מקוונות, לעומת 11 אחוזים בלבד בשנת 2013. מתוכם 12 אחוזים התחתנו או היו בקשר מחויב עם מישהו שפגשו באמצעות הכרויות מקוונות – עלייה בולטת מ -3 אחוזים בלבד בשנת 2013.

נראה כי היכרויות מקוונות הן דרך מעשית להיפגש עם רוב האנשים. על פי המחקר, כ- 60 אחוז מהמשתתפים חוו חוויות חיוביות עם פלטפורמות היכרויות. אנשים רבים מצליחים למצוא שותפים רומנטיים ברשת, בין אם הם מחפשים משהו מזדמן או ארוך טווח. בסך הכל, לרוב המשתתפים היה קל יחסית לפגוש שותפים בעלי פוטנציאל תואם מבחינת אלו שנראו להם אטרקטיביים או שאיתם חלקו תחביבים ותחומי עניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.