סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה תרגום מובנה

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה תרגום מובנה

נכון שחכתם בקוצר רוח להודעה הזו? ובכן שימו לב חברים סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה תרגום מובנה עולה לאוויר עם 3 פרקים ראשונים ברצף! ואנחנו כאן לתת לכם את כל הפרטים האפשריים, קטעים בלעדיים והסברים על העונה החדשה של שפחה לצפייה ישירה. וידאו בהמשך העמוד.

עדכון – החל מ 14/09/2022 עולה העונה החמישית וכנראה האחרונה של השפחה. אז מה מחכה לנו שם?. פרקים מלאים עונה חדשה מרמזים לנו על מאבק בין סרינה לבין גון אוסבורן. האדונית ואשת המפקד יוצאות לקרב אישי שכלל הנראה יריע את המאבק על מדינת גלעד. 

עכשיו באתר עוד על

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה

סיפורה של שפחה עונה 4 לצפייה ישירה

הספוילרים החמים סיפורה של שפחה עונה ארבע בישראל יס הוט 

הולו, חברת ההפקה שיתפה תקציר רשמי לעונה החדשה ואנו מביאים אותו כאן באתר. "בעונה הרביעית הקרובה של The Handmaid's Tale Season 4, ג'ון (אליזבת מוס) מכה חזרה נגד מדינת גלעד כמנהיגת מורדים עזה. אך הסיכונים שהיא נוטלת מביאים אתגרים חדשים בלתי צפויים ומסוכנים. החיפוש שלה אחר צדק ונקמה מאיים להרוס אותה. גם את מערכות היחסים היקרות ביותר שלה. "

מודעות גוגל 



10 פרקים חדשים של שפחה בעונה הרביעית 

בעונות הקודמות זכינו לצפות בלא פחות מ13 פרקים בכל עונה של השפחה. אולם בשנת 2021 , עונה 4 תורכב מעשרה פרקים בלבד, בדיוק כמו עהעונה הראשונה. "כמה סיפורים פשוט נראים מתאימים להצגת כסיפור בן 10 פרקים, בעיניי", אמר הראנר ברוס מילר, האיש מאחורי ההפקה המחודשת של השפחה, באתר IndieWire בחודש ינואר 2020.

המבנה של עונה 4 שפחה לצפייה ישירה יאפשר לה לתת מספיק זמן להתעמק בחלק העלילתי  של הסיפור, מכיוון שאנו צפויים העונה לרצף אירועים מהיר. פחות אידאולוגיה ופילוסופיה ויותר התרחשויות על המסך.

יבורך הפרי Blessed Be the Fourth! מתי עולה העונה הרביעית 

השאלה הגדולה לקראת העונה הרביעית: האם ג'ון שרדה את פצעי הירי מסוף העונה השלישית? ובכן כמו שתוכלו לראות בפרק 1 עונה 4 שפחה אשר שודר אי שם באוגוסט 2019 לפי הטריילר היא תמשיך לקחת חלק פעיל במרד המאורגן במפקדי מדינת גלעד.

מודעות גוגל 



לאחר מותו של הפקד המפקד ווינסלו שגולם על ידי כריסטופר מלוני כוכב חוק וסדר יש ואקום שלטוני במדינת גלעד.  וכמו שזה נראה כרגע ניק השחקן מקס מינגלה, שפעם היה הנהג של המפקד פורד, והוא למעשה האבא של התינוקת של ג'ון, ייחשף כעת ומעמדו כאחד ממייסדי מדינת גלעד יתגלה.

תהיה לו השפעה משמעותית על העונה  הרביעית והחדשה של שפחה שתעלה לאוויר ב28/4/2021. סיפורה של שפחה נטפליקס לא נראה כרגע באופק היות והתכנית הופקה על ידי HBO. 

עונה שישית ואחרונה תעלה בשנת 2024

איך אפשר בלי להזכיר את העונה השישית והאחרונה של הסדרה. בזמן הקצר מאז ההכרזה על Handmaid's Tale עונה 6. מתי נזכה בפרקים המלאים?. מדליין ברואר, המגלמת את ג'נין, אמרה לנורטון, "יש לנו עוד עונה אחת, והיא תגיע ב-2024".

צפו בווידאו לקראת סיפורה של שפחה עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

רשימת השחקנים בסדרה השפחה 

או.טי. פגבנל בעלה של ג'ון, לפני שהיא הפכה לשפחה עוד בימים שחיו יחד בארצות הברית. עזב את אשתו למענה. כעת מגדל את הבת של ג'ון ומקס מינגלה בקנדה. אולם בתו חנה טרם הגיעה אליו.
איבון סטרהובסקי סרינה ג'וי הדמות הכי אמבווילנטית בסדרה. אשתו של המפקד פורד, עמדה מאחורי הקמת גלעד
אליזבת מוס שלפרד או שלג'וזף  השפחות בגלעד תמיד נקראות על שם האדון הנוכחי שלהן
אן דאווד הדודה לידיה מפקדת השפחות שמוציאה את כל התיסכולים שלה עליהן. הדמות הכי שנואה בסדרה
ג'וזף פיינס המפקד פורד אחד הבכירים בגלעד האדון הראשון של ג'ון ובעלה של סרינה ג'וי
מדליין ברוייר הדמות הכי אהובה בסדרה וזו שמקבלת מהצופים הכי הרבה סימפטיה בשל המומים שהטילו בה מפקדי גלעד
סמירה ויילי החברה בלב ובנפש של ג'ון. נמלטה מגלעד והיא כעת בקנדה

סדרות בנטפליקס צפייה ישירה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.