סרטים דוקומנטריים מומלצים החמישייה הפותחת צפו בווידאו

סרטים דוקומנטריים מומלצים החמישייה הפותחת צפו בווידאו

רק בהם צפיתי שוב ושוב. אז ישבתי וכתבתי לכם מה אהבתי בסרטים התיעודיים הטובים ביותר, לדעתי. סרטים דוקומנטריים מומלצים החמישייה הפותחת צפו בווידאו המלצות ביקורת צפייה. אוהבים דוקו? קבלו את חמשת הסרטים הכי טוב לשנת 2022 צפייה ישירה.

סרטים דוקומנטריים מומלצים דוקו לצפייה ישירה המלצות סרטים חדשים 2022

סרטים דוקומנטריים מומלצים דוקו לצפייה ישירה המלצות סרטים חדשים 2022

לא רק בערוצים המוכרים איפה רואים סרטים דוקומנטריים מומלצים

אם פעם על מנת לצפות בסרטים דוקומנטריים היינו צריכים מנוי לכבלים או לפלטפורמת שידור אחרת, כיום יש לא מעט אתרים המאפשרים צפייה ישירה חינם בסרטים תיעודיים כולל תרגום עברית. אז היכן תוכלו לראות סרטי דוקו מעולים?. הנה כמה דוגמאות. 

עוד באתר- איפה אפשר למצוא קישור סודי לנטפליקס? 

  • youtube – עשרות ערוצי דוקו מעולים. חלק בבעלות יוטברים מובילים ברחבי העולם. 
  • טובי TV – ערוץ שידורים באינטרנט הנקלט גם בישראל. אם אתם חובבי תרבות – זה המקום. 
  • ערוץ 12 אפליקציה – סרטי דוקו בהפקת הערוץ. אפשרות לצפייה ישירה חינם בכל הסרטים. 
  • ערוץ כאן 11 – סדרות וסרטים בנושאים שונים הווה עבר עתיד ופני החברה בישראל. 

סרטי דוקו מומלצים בנטפליקס

הם היו צעירים והכי נכונים לזמנם.. מה עשו ?. תעשו את בוב דילן במסע הופעות 1975: סרט תיעודי מאת מרטין סקורסזה. במסגרת כותרי תעודה ביוגרפיים. מה קבלנו?. באלכימיה של מציאות ודמיון, מרטין סקורסזה נזכר במסע ההופעות של בוב דילן ב-1975, ובמדינה ששיוועה לשינוי. מי מככב?  בוב דילן, אלן גינזברג, ג'ואן באז

מודעות גוגל



נוכל הטינדר לצפייה ישירה כותרים תיעודיים על פשעים אמתיים

אחד משלנו. הוא התחזה לאיל יהלומים עשיר, חי חיי מותרות, חיזר אחרי נשים באינטרנט ואז הונה אותן במיליוני דולרים. כעת כמה מקורבנותיו זוממות להשיב מלחמה. מאז שעלה הסרט הוא זכה לחשיפה, עמד בפני מעצר בספרד ואף נפרד מזוגתו קייט קונלין,

יוטיוב מפתיעה ובגדול סרטי דוקו חינם

 

 רב הנסתר כאן דוקו הגילויים החדשים 2022 

שנתיים אחרי שידור הסרט "רב הנסתר" שפיצח שתי פרשיות רצח והוביל למעצרים וכתבי אישום נגד חברי משמרת הצניעות של אליעזר ברלנד, היוצרת שני חזיזה חוזרת עם גילויים חדשים, המפנים זרקור למחדלי המשטרה בטיפול בפרשה

האגרוף סדרת הגמר בין מכבי להפועל תל אביב מה קרה לאליפות האבודה של האדומים

אחרי 22 שנים של אליפויות רצופות של מכבי ת"א, מגיעה היריבה הגדולה הפועל ת"א לסדרת גמר הליגה של 1992 כשהיא מאמינה ביכולתה לזכות באליפות היסטורית. כיצד הפכה מכבי לאלופה הנצחית ומה אמור להיות חלקו של האולם הביתי של הפועל ברחוב אוסישקין בהפתעה שמתכננים האדומים?

מודעות גוגל



המלכה שושנה דמארי לצפייה ישירה HOT VOD

משולש האהבה צפייה ישירה הוט. היא שרה כלניות ותימנים בכרם. היא נחשבה למלכת הזמר העברי של ימי ראשית המדינה. מלחינים ומשוררים שאפו לכתוב לה שירים. היא נשארה אגדה גם כיום. סרט דוקומנטרי חדש בוחן את מערכת היחסים שלה עם המלחין משה וילנסקי.

 VOD דוקו חינם 

צפו בווידאו של הסרט אודות סדרת הגמר בכדורסל. אבל זה לא רק ספורט. זו מאבק על דמותה של ישראל, אי שם אז בתחילת שנות התשעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.