פאודה עונה 4 הווידאו הראשון אצלנו באתר

פאודה עונה 4 הווידאו הראשון אצלנו באתר

עלילות דורון קביליו והכוחות המיוחדים נעים לכיוון העונה הרביעית בyes ונטפליקס ישראל עם תרגום עברית מובנה. פאודה עונה 4 הווידאו הראשון אצלנו באתר.  מתי עולה פאודה 4 בנטפליקס ועוד. ועכשיו גם יש לנו תאריך. מתי עולה העונה החדשה – ב-13.07.2022, זה קורה! #פאודה #פאודה4. פרק 1 עונה 4 לצפייה ישירה פאודה עונה חדשה. מתי בנטפליקס? החל מתאריך 20.1.23 פרקים מלאים עונה 4 פאודה נטפליקס.

בעונתה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה למספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל, מה שהופך אותה לעונה המורכבת ביותר גם ברמה הסיפורית וגם ברמת האקשן – זאת העונה ששוברת את כל השיאים .
לעונה מצטרפים שני שחקנים ישראליים שעושים חייל בהוליווד – מארק איווניר בתפקיד סגן מפקד השב"כ וענבר לביא בתפקיד המסתערבת החדשה.

פאודה עונה 4 הווידאו הראשון אצלנו באתר

פאודה עונה 4 הווידאו הראשון אצלנו באתר

לוחמים ללא דמעות מלחמה חסרת פשרות 

שלושת העונות הראשונות של פאודה לצפייה ישירה ב yes + נטפליקס ישראל צברו פופולאריות ברחבי העולם. לא פחות מ90 ארצות ומאות מילוני צופים ראו כיצד דורון קביליו, לוחם השב"כ, מצליח פעם אחר פעם לסכל את המזימות לבצע פיגועי תופת, אך משלם מחיר אישי יקר.

בכל עונה חדשה של פאודה היריבות מול הנמסיס המתחלף הפכה מאידיאולוגית ומקצועית לאישית. בחלק מהמקרים הוא הופך מצייד לניצוד.

בשתי העונות הראשונות התמקדה העלילה בשטחי יהודה ושומרון ובעונה השלישית היא כבר נדדה לעזה. העונה הרביעית תצולם בחלקה מחוץ לגבולות ישראל במה שנראה כמו התפתחות טבעית של העלילה והתקרבות לצופים בחול.

בעונה החדשה של פאודה תוכלו לצפות בנטפליקס עם תרגום עברית מובנה ללא הגבלה החל מתאריך 20/01/2023 ברחיב העולם. 

כוכבי המגזר של הסדרה 

לצד השחקנים הישראלים מככבים בפאודה שחקני קולנוע ותיאטרון מהמגזר הערבי. באופן טבעי הם קבלו את התפקידים של הצד השני. זה לא הופך אותם לפחות טובים. ההפך הוא הנכון.

אבו אחמד/הפנתר אל פאהד תאופיק חאמד- הישאם סלימאן

נידאל עוודאללה אבו סיף אל-מקדסי – פיראס נסאר

ואליד אל-עבד-  שאדי מרעי שנופל ברשת של אהבה בגידה ותככים

לטיסיה איידו שירין אל-עבד- בת הדודה שחזרה מלימודי רפואה בחו"ל למציאות הבלתי אפשרית. מצד אחד היא מזדהה עם המאבק של העם שלה, מצד שני היא מתאהבת בדורון קביליו ובעיקר מואסת במגבלות המגדר בחברה הפלסטינית.

סלים דאו כוכב אוונטי פופולו בתפקיד השייח 

כמעט בלי ששמנו לב, מתחת לראדר סלים דאו הוא השחקן הערבי הטוב ביותר שפועל כיום. באופן אישי אני אהבתי כל הופעה שלו בקולנוע שלנו וגם על מסך הטלוויזיה. מאז גילם את חאלד אל אסמאר בסרט המיתלוגי של הבמאי רפי בוקאי, הוא הספיק לשחק בתפקיד בסרט הקאלט מקס ומוריס בתפקיד מורדוך וההופעה בפאודה רק מעצימה את הרצון שלנו לראות אותו עושה עוד תפקידים מרכזיים.

צפו בווידאו לקראת פאודה עונה 4 לצפייה ישירה

פאודה חוזרת אלינו בעונה רביעית מותחת, מלאת אקשן וכמובן חשאית במיוחד.
אז מה כן אפשר לספר? שהוזמנו השחקנים הותיקים וגם כמה פרצופים חדשים למסיבת תחילת הצילומים של העונה!

עוד יצטרפו לעונה הרביעית: לוסי איוב, אמיר בוטרוס, גל פרידמן, לואיי נופי, לואיי עלי, תום גרציאני, אורי מחרז, ועוד… בהשתתפות: ליאור רז, רונה-לי שמעון, עידן עמדי, איציק כהן, דורון בן-דוד, יעקב זדה-דניאל, נטע גרטי, מורן רוזנבלט, מירב שירום ועוד. יוצרים: ליאור רז ואבי יששכרוף תסריטאים ראשיים: נח סטולמן במאי: עמרי גבעון
הפקה: בנאסולי הפקות, ליאת בנאסולי

פאודה עונה 4 הווידאו הראשון אצלנו באתר. צפו בווידאו לקראת העונה הרביעית של פאודה עם ספוילרים, אתרי צילומים, עלילה ועדכונים חשובים. אתר הסדרות הצצה פרק 1 לצפייה ישירה פאודה 2022.

ועכשיו החל מ 13/07/2022 פאודה פרק 1 עונה 4 בערוצי yes. איפה תוכלו לצפות פרקים מלאים פאודה עונה 4? הסדרה שכל העולם מחכה לה, חוזרת בגדול – החל מה-13.7 רק ב-yes TV ACTION, yes VOD ו-STING TV!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.