קידום בפייסבוק לעסקים קטנים כך תפיצו פוסטים וידיעות

קידום בפייסבוק לעסקים קטנים כך תפיצו פוסטים וידיעות 2022

לא מעט מתחום קידום המכירות בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים נעשה ברשתות החברתיות.  בראשן הפייסבוק שמרכזת כ-75% מכלל התנועה. על אף שזה נראה פשוט להקים דף עסקי ולצבור לייקים, המצב הרבה יותר מורכב. מדובר בענף נפרד ועצמאי בתחום קידום האתרים. קבלו את מדריך 2022 קידום בפייסבוק לעסקים קטנים כך תפיצו פוסטים וידיעות.

קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק

למה לא רואים את הפסוטים שלי בפייסבוק ?

לא משנה איך החלטתם לקדם את האתר או העסק שלכם. בסופו של דבר תגיעו לרשתות החברתיות במטרה למצוא שם קהל. את הגולשים אנו שואפים להמיר לקונים למוצר או מבקרים באתר האינטרנט. כיום חלק גדול מהידע בתחום שיווק באינטרנט לעסקים מתמקד בנושא קידום בפייסבוק. זה כולל דיוור מבצעים והעלאת המודעות לעסק שלכם. לפניכם הטיפים המובילים להגדלת התפוצה האורגנית ברשת החברתית.

עוד באתר  – מדריך קידום אתרים אורגני בגוגל SEO

הפוך את הדף שלך למרכז מידע לקהילה וצרכנים 

משתמשים בדרך כלל אוהבים לשתף את מחשבותיהם בפייסבוק. הזמן אותם לעשות זאת בדף שלך על ידי יצירת פוסטים שמעוררים דיונים רלוונטיים לענף שלך. לדוגמה, אתה יכול לארח צ'אטים שבועיים או מפגשי שאלות ותשובות שמשתמשים יכולים להשתתף בהם, או כדי ללמוד מידע חדש או לשתף את התובנות שלהם על הנושא הנתון. קח את זה צעד קדימה ותהיה לנו נושא שונה לכל מפגש.

נניח שאתה מפעיל עסק להרכבת מזגנים. בכל שבוע, אתה יכול לשתף צילום של לקוח מרוצה לאחר ההתקנה. שבוע אחד הנושא עשוי להיות טיפים לחיסכון באנרגיה. בשבוע שלאחר מכן צילום משותף על לקוח מרוצה ומוכר בקהילה.

 קדם את הדף שלך ברשתות חברתיות אחרות ולא רק בפייסבוק 

כדי להגביר את המעורבות שלך, אתה יכול גם לנסות להגדיל את העוקבים בדף שלך. השתמש ברשתות חברתיות אחרות עבור העסק שלך, כגון אינסטגרם, לינקדאין או טוויטר, כדי ליידע את העוקבים שלך שגם אתה בפייסבוק. כמובן, אל תציף את הפוסטים שלך בפלטפורמות הללו בקישורים לדף הפייסבוק שלך. במקום זאת, כלול קישור לדף שלך במדורי הביוגרפיה. זו דרך עדינה ליידע אנשים שאתה גם בפייסבוק.

שתף רק תמונות וסרטונים באיכות גבוהה זה מסייע לבצע קידום בפייסבוק 

תמונות מלאי גבינות לא יצליחו, והן בהחלט לא ישפרו את טווח ההגעה האורגני שלך. גם סרטונים ברזולוציה נמוכה או נדוש לא יעזרו. אם אתה רוצה שהתמונות או הסרטונים שלך יתפקדו היטב, הקדישו את הזמן כדי לוודא שהם איכותיים ונעימים חזותית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.