רפאליס פרק 17 ואחרון צפו בווידאו מגיע לנו עונה שנייה

רפאליס פרק 17 ואחרון צפו בווידאו מגיע לנו עונה שנייה

באביב הם ישובו חזרה ? עונה מרתקת ומלאת חשיפות מרתקות הגיעה לסיומה. גם הפרק בחיים של בני המשפחה. קבלו את רפאליס פרק 17 ואחרון צפו בווידאו מגיע לנו עונה שנייה צפו בווידאו בסוף העמוד.

רפאליס פרק 17 ואחרון צפו בווידאו מגיע לנו עונה שנייה

רפאליס פרק 17 ואחרון צפו בווידאו מגיע לנו עונה שנייה

תודה על עונה מרתקת רפאליס פרק 17 ואחרון צפו בווידאו

זו הייתה עונה מעולה של סדרת דוקו ישראלית נדירה. כזו שלא חיכינו לה. בני משפחת רפאלי, לאחר שנתיים של טלטלות ועמידה במרכזת תשומת הלב הציבורית סוגרים עונה בהוט בידור ישראלי. הצופים שהתמידו וצפו בפרקים המלאים של רפאלי לצפייה ישרה קבלו מנה גדושה חשיפה אישית. אמיצה ובעלת אמירה חדשה.

עוד באתר – תוכנה שמראה מי צפה לכם בפרופיל 

למה רפי רוצה למכור את הבית בהוד השרון ?  

האחוזה של המשפחה היא כמו סמל מסחרי. כל תחנה בבית היא תחנה בחייםץ האורווה של הסוסים שהפכה ליחידת דיור. הבריכה שבה נהגה בר רפאלי לחגוג ימי הולדת, הזיכרונות והימים המאושרים. היו גם כאלה שפחות, כך אני מניח. 

אבל רפי כבר לא ילד. בכל בוקר הוא , מנקה, קוצץ את הדשא ומטפח את האחוזה המשפחתית המשתרעת על פני 2.4 דונם. אבל עכשיו הגיע הזמן להיפרד. החיים הם מעגלים שנפתחים ונסגרים. כמו עונה מעולה שמגיעה לסיומה. מה יקרה עם התוכים ? שאלה טובה.

עוד מהחלון הוא מסתכל כל בוקר החוצה. מוודא שהדשא ירוק כמו שהוא אוהב.  זו המדינה שלו והוא ראש הממשלה כבר עשרות שנים שם. הנשמה של רפי רפאלי מושקעת שם.

והנה הגיע היום. המתווכחת סינתיה הגיעה לבחון את הנכס. 

הבית הוא מוזיאון אבל הוא תיבת זיכרונות אשר יישמרו בלב

וכך מסתיימת לה עונה ראשונה ומעולה של רפאליס. את הבית מוכרים, לעתחיד מתכוננים ואחרי, כמו שכבר אמרו לנו בסרט הגדול מכולם- חלף עם הרוח. אחרי מחר הוא רק יום חדש.

צפו בווידאו רפאליס פרק 17 פרק מלא לקראת שידור. זהו פרק הסיום ולנו  מגיעה עונה שנייה

ועוד סדרות מעולות שאנו ממליצים לצפייה ישירה ולכם כדאי לצפות

הוט בידור ישראלי ריקוד האש יהודה לוי בתפקיד נתן בנו של אדמו"ר רב חשיבות שעומד בפני מבחן של מעבר בין דורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.