1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם צפו בווידאו

1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם צפו בווידאו

אם טרם צפיתם אז הכתבה הזו בהחלט ממליצה לכם להתיישב על הכורסא לעונג טלוויזיוני צרוף. 1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם חתן פרס ישראל לצילום צפו בווידאו סרטי דוקו מומלצים 2022 במאי רן טל סרטים דוקומנטריים מומלצים תוצרת ישראל.  צפו בווידאו בסוף העמוד. המלצות לצפייה בסרטים דוקו חדשים. 

1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם צפו בווידאו סרטי דוקו מומלצים

1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם צפו בווידאו סרטי דוקו מומלצים

סרטי דוקו חדשים מומלצים 1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר-עם

זה לא עוד סקט דוקו. מה זה כן?. סרט על צילום ועל צלם מלחמה.  מסתבר, שגם אם אתה מאחורי העדשה ולא בין הכוונות, היא משאירה בך סימנים. צורבת עצמה בנשמתך. תסכתלו עליו ותראו אותנו. 

אבל לא פחות מכך, זהו סרט על הצלקות שמותירה ההיסטוריה לא רק בקורבנות שלה, אלא גם במתעדים שלה. מיכה בר-עם, מבכירי צלמי ישראל, הקדיש חמישים שנות צילום לתיעוד הפרויקט הישראלי.

עוד באתר- איפה אפשר למצוא קישור סודי לנטפליקס? 

האפילוג שלו הפרולוג שלנו

כיום כשהוא כבר בן למעלה מתשעים, הוא מביט אחורה על חייו ועל הדימויים שאסף ומנסה להבין בשביל מה ובשביל מי כל זה. במשך שנה וחצי איפשר בר-עם לבמאי רן טל (ילדי השמש, גן עדן, המוזיאון), כניסה חופשית לארכיון הצילומים העצום שלו שנמצא במרתף ביתו. כיצד נוצר הסרט? טל בחר 1341 פריימים, מהם הרכיב את הסרט.

איזה סרטים ביים הבמאי רן טל

ילדי השמש – זכה בשנת 2008 בפרס סרט התעודה הטוב ביותר בתחרות ע"ש וולג'ין בפסטיבל הסרטים של ירושלים.

גן עדן – על האנשים המבקרים בגן השלושה (הסחנה). זוכה פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בפסטיבל הקולנוע ירושלים, פרס הסרט הטוב ביותר פורום היוצרים הדוקומנטריים ופרסים נוספים בפסטיבלים. 

המוזיאון – מאחורי הקלעים של מוזיאון ישראל.

צפו בווידאו 1341 פריימים מהמצלמה של מיכה בר עם סרט מומלץ יס דוקו ב-yes דוקו, ב-yesVOD וב-STINGTV

שלושה סרטי דוקו חדשים מומלצים לצפייה ישירה בנטפליקס

מי באמת היה די בי קופר ?. האמת שנכון להיום אך אחד לא יודע בוודאות. אבל הדמות המסתורית כבר הפכה לאייקון אמריקאי. אגדת עם בסגנון בילי הנער. היכן רואים?. נטפליקס ישראל לצפייה ישירה.

הנערה בתמונה – אישה שנמצאת גוססת בשולי הדרך משאירה אחריה בן, גבר שטוען כי הוא בעלה – ותעלומה שנחשפת לאיטה כמו סיוט. סרט תיעודי.

חולמים למצוא אוצר?. אני מצאתי את זו שאיתי. האוצר של אדאק מתמקד בשאלה האם צוות המומחים יגלה אוצר פיראטים אגדי? סדרה תיעודית שיוצאת למסע בעקבות הזהב הקבור במרחבי הטבע הקשוחים של אלסקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.