realme 7i ביקורת טלפונים זולים עד 1000 שקל

realme 7i ביקורת טלפונים זולים עד 1000 שקל 

רוצים לרכוש טלפון יעיל אבל לא לשלם הרבה כסף עבורו, כזה שנותן תמורה וערך לכסף? עד לפני שנה הייתי אומר לכן על שיאומי. אבל מאז כניסת רילמי לישראל גם למכשיר realme 7i ביקורת יש מקום בהשוואת טלפונים זולים. 

realme 7i ביקורת טלפונים זולים עד 1000 שקל

realme 7i ביקורת טלפונים זולים עד 1000 שקל

טלפון סלולרי Realme 7i 128GB 8GB RAM

בימים אלו הושק באירופה מכשיר Realme 7 5G . הכתבה הזו תעסוק באחיו הצעיר יותר שעל מנת להוזיל את מחירו ביחס Realme 7, היה על החברה לשנות את החומרה במכשיר. אומנם ערכת השבבים מקבלת ביקורות שהיא איטית יותר אולם לא כזו שתפגע בחווית הגלישה בטלפון שלכם. 

הפרטים חשוב לכם לדעת על realme 7i

מסך 6.5 אינץ’ קצב ריענון התצוגה 90Hz
מעבד Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 11 nm ( יש לוודא שזה המעבד שיגיע לישראל) 
קיבולת סוללה 5,000mAh מה שאמור לתת לכם יום עבודה כמעט מלא מחוץ לבית, טעינה מהירה 18W 
מצלמה אחורית ( בעיני יותר חשובה מצילום הסלפי ) כולל 4 מצלמות אחוריות 64MP
משווק בארץ בצבעים ירוק וכחול 
מערכת הפעלה מבוססת Android 10 כמצופה ועם Realme UI

כמה עולה מכשיר סמרטפון realme 7i

בגזרת המחיר הטלפון החדש מתחרה עם המקבילים שלו משיאומי. השוואת מחירי סלולר בישראל נותנת תמונה של מחיר ממוצע שנע בין 800 עד 900 שקלים ברכישה ישירה באינטרנט. 

מספק ישראל ואיסוף עצמי או משלוח תוך 6 ימים לבית הלקוח. כמו תמיד כאשר משווים מחירי טלפונים ברשת חשוב לקחת בחשבון את מחיר המשלוח וציוד קצה נלווה כמו מטען נוסף חינם או אוזניות. בסופו של דבר אף אחד לא רוצה להעמיס 10% ממחיר המכשיר על ציוד נלווה. 

תקופת האחריות על המכשיר אצל ברוב חנויות המכירה עומדת על 12 חודש וזה קצת מאכזב, אותי באופן אישי, מכיוון שהיבואן הרשמי של שיאומי, המילטון מעניקה אחריות 24 חודשים ע"י המילטון חשמל ואלקטרוניקה היבואן הרשמי
על מכשיר Redmi Note 9 גרסה 4GB+128GB שמחירו דומה. 

בדיקת מידע על realme 7i ביקורת טלפונים זולים עד 1000 שקל אתר הסלולר הישראלי השוואת מחיר המלצות על טלפונים דגמים זיכרון גודל מסך מבצעים טלפון דור 4 LTE אתר מכשירי הסלולר של ישראל! מצאתם טעות כתבו לנו ואנו נתקן. המידע באתר אינו מחייב את היצרנים השוואת המחירים נכונים ליום פרסום הכתבה. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.