החיפוש אחר מלך הקריפטו בנטפליקס דוקו מומלץ

החיפוש אחר מלך הקריפטו בנטפליקס דוקו מומלץ

מה קרה לאיש שפך למוביל שוק המטבעות הווירטואליים אבל לפתע נמצא ללא רוח חיים. על שאלות מסקרנות אלו ועוד רבות אחרות מנסה לענות הדוקו החדש. קבלו את החיפוש אחר מלך הקריפטו 2022.

אין ממציא יש מלך החיפוש אחר מלך הקריפטו בנטפליקס

מייסדה הצעיר של בורסה למסחר במטבע קריפטו שהתחילה להתרסק מת באופן בלתי צפוי. המשקיעים הזועמים חושדים שלא מדובר במוות בנסיבות טבעיות. מנקודה זו הסרט מתאר את עלייתו ונפילתו של האיש שהוביל את ענף.

עוד באתר  – למה חשוב לדעת מי צופה בפרופיל שלך בואטסאפ

החיפוש אחר מלך הקריפטו בנטפליקס

החיפוש אחר מלך הקריפטו בנטפליקס

לא להאמין לאף אחד תשאלו את מי שהפסיד את כל כספו

סצנת המטבעות הווירטואליים קורצת להמונים ברחבי העולם. הסיכוי להתעשר בקלות, שלא באמצעות סחר במניות או אקזיט של סטארט אפ ממש מעבר לפינה. אבל היא הבעיה שהיא חמקמקה מאד, אפלה ולעיתים חסרת סיכוי. תכף נסביר למה.

המסחר במטבע כמו ביטקוין נחלק לשני ענפים עיקריים שונים בתכלית. הראשון הוא הוא כריית המטבעות. תחום המצריך ידע במערכות מידע וחשמל בכמות של מדינה קטנה. השני, הוא מסחר במטבעות שכבר נכרו מבלוק צ'יין, המכרה של המטבע. גם כאן יש לא מעט סכנות, בורסות מסחר נפרצות, המטבע תנודתי ויש לא מעט מטבעות שהם פשוט בלוף אחד גדול. רק מחכים לאנג'לים.

על מי אפשר לסמוך ? כנראה שעל אף אחד ! 

יש רק כלל אחד בעולם הקריפטו והביטקוין, אל תסמוך על אף אחד. 250 מיליון דולר של ביטקוין נעלמים באקראי מ-QuadrigaCX, פעם בורסת הקריפטו הגדולה ביותר בקנדה, והאדם היחיד שיכול להחזיר אותו מת באופן מסתורי. חמדנות היא עניין של חיים ומוות בסרט תיעודי פשע אמיתי זה על עלייתו ונפילתו של QuadrigaCX, מותו המסתורי של מייסדו גרי קוטון, והקורבנות שנותרו מאחור כדי לאסוף את השברים.

מה קרה לגרי ג'רלד קוטון ? אבל על באמת ….

ג'רלד קוטן היה איש עסקים מקנדה. הוא גם היה המנכ"ל והיוצר של Quadriga Fintech Solutions, שוק הביטקוין הגדול ביותר בקנדה. הוא נולד בפול ריבר, קנדה ב-11 במאי 1988. ג'רלד קוטון היה בן 30 ב-2018. ג'רלד קוטן מת בצורה מוזרה ב-2018 לאחר ביקור בהודו. אגב יש לא מעט אנשים שמאמינים שהוא עדיין חי.

 

צפו בווידאו מה קרה למלך הקריפטו סרט מומלץ בנטפליקס ישראל 2022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.