הישרדות 2021 ספוילר זהב: מי נצח בעונה החדשה! צפו בווידאו

הישרדות 2021 ספוילר זהב: מי נצח בעונה החדשה! צפו בווידאו

וגם אתם מעל המים, מחזיקים כמוני מעמד, כי זה לא רשום אי שם בשמיים אלא בסרטון יוטיוב ובו ספוילר הדלפה. הישרדות 2021 ספוילר זהב: מי נצח בעונה החדשה! צפו בווידאו.

הישרדות 2021 ספוילר זהב

הישרדות 2021 ספוילר זהב

עוד באתר – איך יודעים מי מסתכל לך בפרופיל בוואטסאפ? 

מי משתתף בתכנית הישרדות ערוץ 13 לצפייה ישירה  

אז נאספו הספוילרים אודות המשתתפים והזוכה בהישרדות 2021? היה מי שיצא ואסף את המידע ברשת. עשה 1+1, עבר על רשימת המשתתפים, העלה והוריד סיכויים. והנה יש לנו זוכה הישרדות 2021 ספוילר לצפייה.

ג'קי אזולאי

מעיין אשכנזי שסמוך לצילומים נפרדה מהחבר אביחי אוחנה

אודליה סוויסה וגדי פניבילוב גם הם ברשימה

ועכשיו לכמה כוכבים נוספים ברשימת המתמודדים על אי השורדים שבקרוב תוכלו לראות כחלק מרשימת לוח שידורים ערוץ 13 רשת. יובל המבולבל וגם מייקל לואיס, צמד חמד הגרושים אוהד בוזגלו ופאני.

את כוכבת המירוץ למיליון אלה אייבנדר, את ליה גיל הכוכבת מעונה הראשונה של "הישרדות" שאנחנו כל כך אוהבים לזכור בזכות דן מנו. ספורטאית העבר ורד בוסקילה ולצדם גם הקומיקאי קובי מאור. רוצים עוד אור של כוכבים? על האי מתחרה בסדרה החדשה גם כוכב הנוער יהונתן בשן.

מה קרה על האי של הישרדות? כזה עוד לא קרה! 

אז כמו שאתם בטח יודעים הסדרה מצולמת על אי טרופי. אי שם באזור הפיליפינים. האזור צפוי להיות סוער ללא אזהרה מוקדמת. לא איזה גשם שכל השורדים ישנים מתחת למחסה. אלא הרבה יותר מזה. סערה שיכולה לסכן את שלומם של המתמודדים.

אחד האירועים שכבר אפשר לספר עליהם, במסגרת ספוילרים הישרדות עונה חדשה לצפייה ישירה, היא שלפחות פעם אחת פונו המתמודדים מהאי, בשל מה שנראה כמו מזג אוויר סוער. בתחילת הפינוי נראה המנחה גיא זוארץ מכריז ברמקול, כאשר הוא מוציא הראש בפוזת רמבו ממסוק מרחף- חייבים לפנות את האי.

מתי מתחילה הישרדות 2021 עונה חדשה שידורי רשת 13 

העונה החדשה של הישרדות תצא לדרך בשבת 16/10/2021 במסגרת לוח שידורים יומי ערוץ 13.

איזה תכניות כדאי לראות היום? אני ממלית על אבודים של צופית גרנט. אבל אם אתם ממש רוצים סדרת מתח מעולה, אז אתם מוזמנים לצפות במשחקי הדיונון בנטפליקס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.