הרפסודה סרט ישראלי חדש! כולל ווידאו! עכשיו באתר!

הרפסודה סרט ישראלי חדש! כולל ווידאו! עכשיו באתר!

יש מה לראות בבתי הקולנוע בישראל- הרפסודה סרט ישראלי חדש! כולל ווידאו! עכשיו באתר! צפו בסרט החדש לכבוד החופש הגדול. הילדים של חיפה יוצאים להרפתקה ומגלים את ערך החברות. מומלץ! 

הרפסודה סרט ישראלי חדש צילום מסך יוטיוב

הרפסודה סרט ישראלי חדש צילום מסך יוטיוב

על מה הסרט החדש בכיכובם של אנה זק עומר דהן שחף כרמל עידן שקרוקה ועוד

שלושה נערים מחליטים לבנות רפסודה ולשוט למשחק מכריע והיסטורי של מכבי חיפה נגד ליברפול, שהוזז לקפריסין בשל המצב הביטחוני בישראל. נערה מהשכבה (וולוגרית) מתגנבת למסע הימי, במהלכו החברות בניהם תעמוד למבחן, הם יטעמו את טעמה של אהבה ראשונה ויגלו בעצמם תכונות ויכולות שלא הכירו קודם לכן. ההרפתקה התמימה תהפוך למסע של התבגרות.

עוד באתר לשחרר את שולי לצפייה ישירה 

חיפה חוזרת לזירת הקולנוע הישראלי 

אחרי היעדרות ממושכת של שנים, חיפה חוזרת למרכז המסך של הקולנוע בישראל. מאז העשור הקודם ( צומת וולקן, אין בתולות בקריות) היא נעדרה כמקום התרחשות מרכזי לסרט ישראלי חדש. עכשיו שלושת החברים מחיפה הירוקה קובעים לעצמם מטרה, להגיע למשחק שמינית גמר גביע האלופות. משחק שהתקיים בקפריסין במקום בישראל עקב המצב. מכאן, על בסיס העובדות ההיסטוריות, מתפתחת עלילה מרגשת וקרובה ללב. 

כרטיסים 1+1 לקולנוע מבצעים בכרטיסי אשראי

מרבית חברות האשראי מעניקות כיום הטבות לרכישת כרטיס נוסף לסרט מתנה. לרוב אלו מבצעים שבהם רוכשים כרטיס אחד בתשלום מלא ואת הכרטיס השני לסרט מקבלים במתנה על חשבון נקודות או הטבה אחרת של חברת האשראי באתר ההטבות. בימים אלו יש מבצע חדש פפר ( בנק לאומי ).

במסגרת המבצע רוכשים בכרטיס האשראי או הדביט של PEPPER בסכום של 500 שח במשך החודש ומקבלים קוד קופון הנחה לסרט.  מבצעים לסרטים קיימים גם בחברות האשראי דיינרס, ישראכרט ואמריקן אקספרס. 

באתר ההטבות של מפעל הפיס, פיס פלוס, תוכלו למצוא הטבות לסרטים ולרכוש כרטיס לקולנוע החל מ9 שח בהתאם לתנאי המבצע. 

צפו בווידאו סרט ישראלי חדש רפסודה

  • רשימת יוצרי הסרט: הפקה תסריט: עמיקם קובנר, דניאל קוץ, צילום: דוד סטרז'מייסטר, עריכה: מיכל פארן, סרחיו ליברמן, מוזיקה: רן בגנו, מפיק ראשי: יוני פארן
  • רשימת שחקנים: אנה זק עומר דהן שחף כרמל עידן שקרוקה ברק שמיר אריה צ'רנר קובי מאור אולה שור סלקטר
  • במאי עודד רז

סרטים חדשים מומלצים בקולנוע 2023 מה מומלץ ?

משהו ממני
אירמה היא רקדנית צעירה ומוכשרת שחולמת להתקבל ללהקת הבלט הלאומית. כאשר לכיתת המשחק שלה מצטרפת אולגה, רקדנית עם המון כישרון ומעט משמעת, בין השתיים נוצרת תחרות ויריבות. כאשר הן מתקבלות ללהקתה היוקרתית ועוברות לאמסטרדם הן מגלות שאומנם בעולם הקשוח והתובעני הזה יש מקום רק לכוכבת אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.