כוכב הקופים ממלכה חדשה הסרט המלא צפו בווידאו

כוכב הקופים ממלכה חדשה הסרט המלא צפו בווידאו 2024 

אי שם בגיל 10 כאשר הערוץ הראשון היה מקרין סרטים בערב שישי נרשמה תכונה בביתנו. אבא שלי היה דרוך מאי פעם. אז, לפני ימי הווידאו, לא היה פשוט לראות סרטים שלא בקולנוע. זה היה ערב ההתגלות שלי לסדרת סרטים שנמשכת עד היום, ואני כאמור כבר לא צעיר. מה בכתבה פינת הקולנוע סרטים חדשים?.  כוכב הקופים ממלכה חדשה הסרט המלא צפו בווידאו

2024 מומלצים בקולנוע צפו בווידאו  כוכב הקופים ממלכה חדשה הסרט המלא 

כבר הרבה זמן שאנו ממתינים שיגיע הסרט המי יודע כמה בסדרת הסרטים הזו. אבל ההמתנה משתלמת. מי זוכר את אוליס מרו?. בספר המקורי עליו מבוססת העלילה, הוא האדם שמניע את העלילה. אבל מאז ובסרטים האחרונים כבר לא מדובר על חללית שחזרה לכדור הארץ. אז כיצד הגענו למצב שבו הקופים שולטים?. עכשיו בני האדם גרמו לאסון ולגמרי לא בכוונה?

עוד באתר האח הגדול 2024 המשתתפים וההדחה הראשונה

העלילה של הסרט החדש עולם הפוך Kingdom Of The Planet Of The Apes

בציר הזמן של המלחמה בין בני האדם לקופים נרשם מהפך. בני האדם נסוגים מתרבותם והופכים לפראים, אותם פראי אדם שפגשנו לראשונה בסרט הראשון של שנת 1967. אולם בצד השני ישנו שגשוג. שבטי קופים רבים צצו בנווה המדבר שאליו הוביל קיסר את חבריו הקופים, בזמן שהתרבות האנושית חווה רגרסיה.

בשלב מסוים אחד ממנהיגי הקופים מחליט לבדוק את מיתוס. כזכור, העלילה מתחרשת מאות שנים לאחר שבני האדם אבדו את הבכורה. האם הוא יצליח למצוא את המפתח לתעופה אותה טכנולוגיה אנושית סודית, בעוד קוף אחר יוצא למסע למצוא חירות זה לצד זה עם ילדה אנושית. מי אמר מוגלי?. 

רבותי הדיסטופיה חוזרת המציאות בכוכב שבני האדם אבדו 

רגע לפני שאתם נגשים לצפות בסרט המלא החדש, נזכיר לכם שבשלב הזה של העלילה, כדור הארץ חזר כ 3000 שנה אחורנית מבחינה טכנולוגית. בני האדם חיים ביערות ובמקומות מסתור, אבל הקופים לא הצליחו להשיג קדמה טכנולוגית והם חיים בחורבות החברה האנושית. מדור לדור, כמו זיכרון היסטורי, עובר בניהם הסיפור ( אין להם היסטוריה כתובה , בדומה לאדם הקדמון ), שבני האדם ידעו לעוף וכך שלטו בחיים. עכשיו הם רוצים לעבור את המחסום האחרון, אבל במקום להמציא את טכנולוגיה הם מעדיפים לגנוב אותה. 

איך כל זה קשור לגשר על נהר קוואי? 

כמו הרבה סרטים שוברי קופות, גם כוכב הקופים התחיל בתור ספר. הוא יצא לאור בשנת 1963, הסופר הצרפתי פייר בול, הידוע בעיקר בחוגי קולנוע בשל כתיבה של הרומן הגשר על נהר קוואי פרסם רומן על מסע בחלל. אז להזכירכם, טרם הגענו לירח. הספר תיאר עתיד שבו אסטרונאוטים מגלים עולם שנשלט על ידי קופי אדם מתקדמים. אבל הטוויסט בעלילה היה דרוויניסטי ובני האדם, כמו הקופים בימנו, נחשבו לאילמים, עבדים וחיות בר. 

 

מהראשון ועד האחרון האתחול של העלילה בתחילת המילניום 

למי שרק עכשיו החל לגלות התעניינות בסדרה הבלתי נגמרת של כוכבי הקופים מאז שנות השישים ועד היום, בואו נעשה סדר. 

לאחר הצלחתו של הסרט המקורי "כוכב הקופים" משנת 1968 לא רק שנוצרו ארבעה סרטי המשך שצולמו ברצף מהיר. אלא צמחה תופעת זיכיון בידור לסדרת סרטים וסדרות. הייתה לסדרת הסרטים הזו השפעה על התפתחות זיכיונות מאוחרים יותר כמו "מלחמת הכוכבים" של ג'ורג' לוקאס.

בסרטים הראשונים הופיעה רודי מקדוול בארבעה מתוך חמישה. צ'רלטון הסטון המשיך 
לשחק ראשי בשני סרטי מדע בדיוני דיסטופיים נוספים מהתקופה, "איש האומגה" (1971) ו Soylent Green  (1973).

העלילות החדשות של הזיכיון חזרו לקולנוע בשנת 2001, כאשר טים ברטון יצר עיבוד מחודש לסרט המקורי.

ציר זמן נפרד לעלילה חדשה לגמרי החלה בשנת  2014 בסרט עלייתו של כוכב הלכת של הקופים בבימויו של רופרט וויאט.

התאהבתם בסדרת הסרטים הנה עשרת סרטי כוכב הקופים שמונה בימאים שונים

1 כוכב הקופים  1968 פרנקלין שפנר 

צוות אסטרונאוטים מתרסק נוחת על כוכב לכת שבו מיני קופי אדם אינטליגנטיים ביותר שאינם בני אדם הם הדומיננטיים ובני האדם משועבדים. בסרט הראשון שיחקו קים האנטר, רודי מקדוול וכמובן צ'רלטון הסטון ששיחק בסרט שמש ירוקה Soylent Green

והנה סצנת הסיום של הסרט הראשון בסדרה כובה קופים המקורי 



2 מתחת לכוכב הקופים ‏ 1970 טד פוסט

השורד היחיד ממשימת הצלה בין-כוכבית מחפש את השורד היחיד מהמשלחת הקודמת. הוא מגלה כוכב לכת הנשלט על ידי קופים ועיר תת קרקעית המנוהלת על ידי בני אדם טלפתיים.

3 הבריחה מכוכב הקופים ‏ 1971 דון טיילור

4 כיבוש כוכב הקופים ‏ 1972 ג'יי לי תומפסון

5 המלחמה על כוכב הקופים 1973

עשר שנים לאחר סדרה עולמית של מהפכות קופי אדם ומלחמה גרעינית אכזרית בין בני אדם, על קיסר להגן על ניצולים משני המינים מפני כת אנושית ערמומית ומפלג קופי אדם לוחמני כאחד.
6 כוכב הקופים ‏ 2001 טים ברטון רימייק

7 כוכב הקופים המרד ‏2011 רופרט וויאט סדרת אתחול

8 כוכב הקופים השחר 2014 מאט ריבס

9 כוכב הקופים המלחמה 2017

10 כוכב הקופים ממלכה חדשה 2024 ווס בול

צפו בווידאו כוכב הקופים ממלכה חדשה הסרט המלא בקולנוע 

המלחמה הקרה ואנחנו בכוכב הקופים 

חוקרי קולנוע ותרבות רואים בסדרת הסרטים הראשונה ביטוי לפחדים מהמלחמה הקרה מהשמדה גרעינית מוחלטת וקץ הציוויליזציה, הסרט גם ניסה להציג לעולם כיצד יראה עתיד דיסטופי שבו בני אדם יחזרו לברבריות ולפראות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.