אייפון 12 פרו מקס מחיר בישראל

אייפון 12 פרו מקס מחיר בישראל

התרגשות גדולה לכל חובבי אפל בעולם! המכשירים החדשים הוכרזו באירוע של Apple. עכשיו הכסף על השולחן והתשובה לשנו לשאלה אייפון 12 פרו מקס מחיר בישראל כמה זה יעלה לכם.

אייפון 12 פרו מקס מחיר בישראל

אייפון 12 פרו מקס מחיר בישראל

מחירי iPhone 12 בישראל כמה נשלם על המכשירים החדשים 

כמו תמיד המחיר בישראל יושפע משער הדולר אבל לא רק. למחיר הבסיס יש להוסיף עלות כבל ומטען מותאם מהיר ועוד אביזירים וגאדג'טים שכל חובב אייפון לא יכול בלעדיהם. נראה אתכם מסתובבים אם הפרו מקס החדש שלא נראה מינימום כמו שעון longines. אם יוקרה וחדשנות אז עד הסוף.

iPhone 12 החל מ 3490 שח
iPhone 12 Mini החל מ 3099 שח
iPhone 12 Pro החל מ 4199  שח
iPhone 12 Pro Max החל מ 4650 שח
המחירים מתבססים על המרת שער הדולר. הספקים אינם מחויבים להערכה זו.

לא רק בישראל! מה משפיע על מחירי סמרטפונים בעולם 

בעולם, המחיר הממוצע של טלפון חכם צפוי לעלות השנה על אף המשבר הכלכלי הגלובלי, כך מדווחות חברות מחקר רבות. למה זה קורה? העלייה מפתיעה מכיוון שמחיר הסמארטפונים – והאלקטרוניקה באופן כללי – נוטה לרדת עם הזמן. מה שלא קורה בתקופה זו. ועל אף הייצור ההמוני. מאז שאפל הוציאה את האייפון הראשון, התחרות הורידה מחירים ככל שיותר שחקנים נכנסו לשוק עם אפשרויות זולות לרמות מחירי הביניים.

בנוסף, הביקוש לטלפונים חכמים בשווקים כמו הודו וסין הביא יצרנים המתמחים בשיווק מכשירי טלפונים מומלצים עד 1500 שח לייצר גם מכשירי פרמיום במחיר גבוהה יותר לאחר שכבר חדרו לשווקים חדשים.

כמה עולה מטען של אייפון

מטען קיר מקורי לאייפון APPLE יעלה כ 150 שח

מטען מקורי לאייפון iPhone XS כ 130 שח

מטען מקורי לאייפון 12 כבל וראש טעינה כ 200 שח

אפל מנסה להוריד מחירי אייפונים 

להערכת אנליסטים, אפל מנסה נואשות להוזיל עלויות על ידי הוצאת המטען וה- EarPods מהקופסה וכיווץ הסוללה. זה יכול אולי להוזיל את המחיר לצרכן ואת מחיר אייפון 12 בישראל, אבל תהיה לזה השפעה על ביצועים. כמו בעקומת תמורה.

סיקור iPhone 12 Pro Max מחיר בישראל השוואת מחיר iPhone 12 בארץ מטען ואוזניות מתי מגיעים מכשירי אפל החדשים לישראל מפרט טכני דור 5G ומהירויות גלישה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.