חיות רעות עונה 2 נטפליקס צפו בווידאו: נמרים, אריות ותעלומות אפלות

חיות רעות עונה 2 נטפליקס צפו בווידאו: נמרים, אריות ותעלומות אפלות

כמו סדרות דוקו אחרות בנטפליקס שהתכוונו תעד מצב קיים וזכו להיתקל בשינוי מצב מהיר תוך כדי היצירה. גם הסדרה המדהימה הזו חוזרת לעונה שנייה. על רקע פרשת גבי פטיטו היא מקבלת עניין נוסף. קבלו את חיות רעות עונה 2 נטפליקס צפו בווידאו. נמרים, אריות ותעלומות אפלות .

חיות רעות עונה 2 נטפליקס צפו בווידאו

חיות רעות עונה 2 נטפליקס צפו בווידאו

למה התאהבנו בעונה הראשונה של חיות רעות בנטפליקס 

בדרום ארצות הברית קורים דברים מוזרים. רחוקים מהעין ומתשומת הלב הציבורית. בשולי האימפריה ובצדי התודעה העולמית. אחת מהתופעות האלו מציגה במרכזה גני חיי חיות לטורפים. מי שנחשב למרכז הסצנה המעט ביזארית הוא אדם בשם ג'ו אקזוטיק. הוא החזיק את גן החיות הגדול ביותר ב Myrtle Beach שהצמיח את אגדת Tiger King 2.

הסדרה ככבה במשך חצי שנה ברשימת עשרת התוכניות הנצפות ביותר של נטפליקס. הישג מכובד ביותר עבור תופעה מקומית באזור נידח בארצות הברית של אמריקה.

עוד באתר – איזה סדרות סודיות יש בנטפליקס? 

על מה הסדרה Tiger King 2

נחזור לכוכב הסדרה, אם אפשר לקרוא לו כך, ג'ו אקזוטיק ששמו האמיתי הוא ג'וזף אלן מלדונדו-פסאג', שמלבד היותו הבעלים של גן חיות אקזוטי באוקלהומה. נחשב למומחה לרביית נמרים ואריות. 

את העונה הראשונה הוא סיים עם מאסר ארוך שקוצר לכ-20 ואפשרות לשחרור מוקדם. מי יודע אולי הוא עוד יספיק לחזור ולחיות את החיים כמו שאתם לא מדמיינים. העונה החדשה מציגה את דמותו כחובב בחורים, טעמים ואבקות ואת הצדדים האפלים.

מתי עולה העונה השנייה של חיות רעות לצפייה ישירה? 

סדרה תיעודית פרועה וביזארית שהפכה לסנסציה עולמית וגרפה שש מועמדויות לאמי, אחת מהן לסדרה התיעודית הטובה ביותר. פרקים מלאים עונה שתיים החל מ 17/11/2021.

עכשיו אקזוטיק במקום שאין לו יכולת להסתיר את אורח חייו. בלי שום קשר האם גזר הדין שלו מוצדק או לא, ואם עונשו הוא צדק אמיתי או רק צדק פואטי. כעת ניתן לחשוף את הנפש האפלה מאחורי הבעלים של גן החיות. 
צפו בווידאו באתר לקראת שידור פרקים מלאים בנטפליקס ישראל תרגום עברית מונה חיות רעות עונה 2 לצפייה ישירה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.