ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה הרמזים והפתרון

ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה הרמזים והפתרון צפו בווידאו 

יש סדרות שגורמות לך לצפות לפרק הבא. אתה סופר הימים, מחכה לשידור, צופה בהצצה לפרק החדש ואז רואה אותו שוב בשידור חוזר. נשמע לכם מוכר ? קבלו את ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה הרמזים והפתרון. צפו בווידאו בסוף העמוד. למה אני אוהב את הסדרה ? אולי בגלל שלפרקים היא מזכירה לי את 'אין קליטה' הצרפתית של נטפליקס. 

ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה

ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה

תעלומות הסדרה ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה 

נתחיל עם תקציר הפרקים הקודמים. כי בסדרות מתח מומלצות חייבים ליישר קו. לכן פרט בעלילה יש חשיבות לפתרון התעלומה. הדבר נכון גם לסדרה ישראלית. בגדול, זו סדרה על חסרת בית, המגויסת לתפקיד של סוכנת סמויה במשטרה. את התפקיד ממלאת השחקנית היוצרת דלית קהן בתפקיד חיה. לצידה משחקים לי בירן, יפתח קליין ונעמי לבוב. 

בפרק 4 ילדים ביער קבלנו מבוא למערכת היחסים המורכבת בין הדמויות. האם זה מקצועי ? לא בטוח, אבל זה לא המקום לשפוט את הסוגיה הזו. מי שרוצה להיות מר מוסר ימתין בבקשה לסדרה מנאייכ עונה 2. מה כן קרה בפרק ? שלומי (לי בירן) בוחן את טיב הקשר שלו עם סנדרה, שהיא לגמרי לא במקרה אשתו של עמי המפקד שלו, יכול להיות שהוא מאוהב בה?. אני חושב שכן.

אבל בפרק 5 כמעט הלכתי לאיבוד. הייתה לי סיבה טובה. האם סנדרה משתמשת בשלומי? נעמי לבוב מרגישה שעמי מסתיר ממנה משהו, מזל ששלומי (לי בירן) כאן כדי לספר לה שהצוות טס למשימה חשאית בספרד. לא מדינה שידועה ביערות עד מסתוריים, אבל אם כבר צלמו שם את משחקי הכס, אז למה לא ? מסתוריות זה הלחם והחמאה של סדרת מתח ישראלית. 

עוד באתר – אתגר הדיונון לצפייה ישירה הסדרה שיצרה מציאות עכשיו בנטפליקס

רוצים תעלומות ? הכירו את שלושת היערות הגדולים של אירופה ומה מסתתר בהם

סיפורים על יער רתקו אותי ומאז ומתמיד. אגב גם הסיפור על האדונית והרוכל מתרחש אי שם ביערות העד של רוסיה.

הפארק הלאומי דורמיטור, מונטנגרו – יש בו עצים בני 500 שנה שנה. במקום עדויות לקרבות מסתוריים ולא מוכרים ממלחמת העולם הראשונה

ביאלובייסקה פולין פארק היורה של הרמן גרינג – היער הכי מסתורי באירופה.  יער הבראשית שימש את הרמן גרינג בניסיון להשיב לטבע בעלי חיים פרה היסטוריים.

ואיך אפשר בלי יער מסתורי בספרד ? הכירו את פורסטה איראטי.  החלק הספרדי ממוקם בעמק נהר איראטי, בין הרי רונסוואלס אורזנזוריאטה למערבה.

צפו בווידאו לקראת שידור ילדים ביער פרק 7 לצפייה ישירה 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.