סרטונים בפייסבוק רילס הרשת שמתחרה בטיקטוק

סרטונים בפייסבוק רילס הרשת שמתחרה בטיקטוק

אין ספק שיישום הסרטונים של טיקטוק הוא המוביל כיום בשוק. אבל מה קורה שהרשת החברתית  מתחרה ברשת META ? היא משיקה יישום ליצירת סרטוני רשת שלא נופל מזו של המתחרה. הכירו את סרטונים בפייסבוק רילס הרשת שמתחרה בטיקטוק. 

סרטונים בפייסבוק רילס צילום מתוך פייסבוק

סרטונים בפייסבוק רילס צילום מתוך פייסבוק

מה זה Reels on Facebook ?  סרטונים בפייסבוק רילס 

 כעת ניתן להוריד את אפליקציית Reels בפייסבוק עבור iOS ואנדרואיד. הרשת מביאה חוויות וידאו משעשעות בפורמט קצר וכלים שהיוו השראה ליוצרים באינסטגרם ליותר יוצרים וקהלים באפליקציית פייסבוק. מזכיר לכם משהו – כן את טיקטוק הרשת החברתית שצומחת במימדי ענק. 

עוד באתר – איך תקדמו את הפוסטים שלכם בפייסבוק 

מטרת היישום הנו יצירת סרטונים ולהפיץ אותם בפייסבוק ובאינסטרגם לקהל העוקבים. ליוצרים – בין אם הם רק בתחילת דרכם ובין אם כבר יש להם קהל עוקבים גדול – יהיו עוד דרכים לבטא את עצמם, להרחיב את הקהילות שלהם ולהגיע לקהלים חדשים.

איך אפשר להרוויח כסף מפייסבוק סרטונים

מטא הזמינה את אלפי יוצרים נוספים בפייסבוק להצטרף למודל התשלום החדש שלה. רבים מהיוצרים שהשתתפו בעבר בתוכנית הבונוס Reels Play בפייסבוק. ובשבועות הקרובים, יתחילו לבדוק מודל תשלום על ווידאו באינסטגרם.

הרשת החברתית גם מפתחים את התוכנית כדי לשלם ליוצרים על סמך הביצועים של סרטוני רילס הציבוריים שלהם.  אז מה חדשה ואיך תעשו כסף מפייסבוק?. המשמעות היא שיוצרים יכולים להתמקד ביצירת תוכן מרתק בזמן שאנו מייעלים את חוויית המודעה עבור מפרסמים ואנשים.

אפליקציה ליצירת סרטונים בפייסבוק ובאינסטגרם 

סרטוני Reels  בפייסבוק יכולים להיות מורכבים ממוזיקה, אודיו, אפקטים ועוד. בעלי פרופילים יכולים למצוא אותם בניוז פיד או בקבוצות, ובצפייה בסרטוני רילס בפייסבוק. בעל הפרופיל יכול בקלות לעקוב אחרי היוצר ישירות מהסרטון, לעשות לו לייק ולהגיב, או לשתף אותו עם חברים.

התכונות של רילס – אפליקצייה מומלצת ליצירת סרטונים

אודיו

הוסף שיר מספריית המוזיקה של פייסבוק, או השתמש באודיו המקורי שלך. האודיו המקורי שלך מיוחס לך וניתן להשתמש בו על ידי קהילת פייסבוק כדי ליצור את ה-Reels שלהם.

מהירות

האץ או האט חלק מהווידאו או האודיו שלך בזמן שאתה מקליט.

אפקטים

בחר אחד מהאפקטים הרבים כדי להקליט קליפים מרובים עם אפקטים שונים.

טיימר

הקלט קליפ ללא ידיים באמצעות הטיימר.

מה אפשר ליצור עם אפליקציית הסרטונים החדשה של פייסבוק 

Reels מאפשרת לאושות הרשת, ולכל אחד אחר,  ליצור סרטונים מהנים ולשתףך עם החברים והעוקבים שלך או כל אחד באינסטגרם.

כל מה שצריך לעשות הוא להקליט ולערוך סרטוני וידאו וקליפים באורך 15 שניות עם אודיו, אפקטים וכלים יצירתיים חדשים.

בעלי הפרופיל יכולים לשתף עם העוקבים שלהם בפיד.

יתרה מכך, אם יש לכם חשבון ציבורי אתם יכולים להפוך אותם לזמינים לקהילת אינסטגרם. 

 Reels in Explore

היישום מציע לכל אחד את ההזדמנות להפוך ליוצר באינסטגרם ולהגיע לקהלים חדשים על במה עולמית. אין ספק שכעת אושיות רשתות, מקדמי אתרים ופרופילים ייצרו יותר תוכן ווידאו קצר, עם מסרים שיווקיים או חברתיים באמצאות היישום החדש. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.