מלכות עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה הפחדן והשקרן בעימות חזיתי

מלכות עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה הפחדן והשקרן בעימות חזיתי  

זה סיפור נדוש על משפחת מלכה, אין שם נסיכים ולא בית מלוכה קלאסי. אבל יש שם קיסרית אחת ענקית שאף אחד לא יכול מול התחכום שלה. קבלו את מלכות עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה. צפו בווידאו בסוף העמוד. 

מלכות עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה

מלכות עונה 2 פרק 10 לצפייה ישירה

המלכה מישראל מול מלכת הלבבות מרוסיה מלכות עונה 2 פרק 10 עושה בית ספר 

נתחיל בהסתייגות קלה. הפשע לא משתלם נקודה. זה שיש סדרות כמו הבורר או מלכות לצפייה ישירה הוט, זה לא אומר שזה באמת איזה עולם של זוהר. בעצם הוא הכי רחוק משם. אבל ישראלים אוהבים לראות איך המערכת נדפקת ולפעמים שוכחים שהם בעצם לב ליבה של המערכת. יאללה נקסט פרק 10 של מלכות מחכה לנו.

עוד באתר פשוט וקל  – תכנת מעקב אחרי פלאפונים

מרוסיה באהבה בערבון מוגבל לחלוטין 

בשנות ה-90 ברוסיה הפוסט-סובייטית נרשמה גל של בריתות שנוצרו בין קבוצות שניסו להשתלט על מוקדי כח כלכליים. מי שהצליח לעשות זה מבלי ללכלך את הידיים יותר מדי  נקרא אוליגרך. מי שנותר בעולם הצללים נכנס לתחום המאפיה הרוסית. וברוח השוויון המגדרי בסדרה מלכות בהוט יש גם ראש ארגון פשע כזה.

מודעות גוגל



 

מלכת הלבבות אוהבת לצוות בקור רוח ולא סופרת את מלכות עונה 2

הסדרה מצליח להקיף ולגעת, בצורה מקאברית לפעמים, את שלל גווני הפשע בישראל. המשטרה נותרה בצד או מוצגת על תקן מה חלם. ובפרקים האחרונים נחשפנו לעלילות המאפייה הרוסית עם אפרת בן צור האחת והיחידה בתפקיד המלכה. וכאן אנו מקבלים, גם אם בצורה מוקצנת, הצצה לפערים בין התרבויות השונות.

בעוד הצארינה היא שליטה בזכות עצמה וסללה את דרכה במו ידיה, המלכות שלנו הן יורשות של גברים. לא יכולות בלעדיהם. את דרום תל אביב וניחוחות העשן מחליפה קלאסה של דאצ'ה רוסית ואת הרגשות של העדה הפרסית מחליף קור הרוח וניכור משהו של הרוסים.


פרקים מלאים מלכות HOT הפחדן והשקרן בעימות חזיתי צפו בווידאו. חשבתם שאלברט דגים ישלם על מה שעשה? צפו בפרק הכי מותח של העונה 2022. 

בחזית החברה בשולי הענישה מה לא ידעתם על הפשע הרוסי 

הפשע המאורגן הרוסי, שאינו דומה לעמיתיו המערביים, מציג מידה משמעותית של השתלבות בשאר החברה כולל הכלכלה והמבנים הפוליטיים שלה. בזה סביבה, פשע משמש לעתים קרובות כאמצעי להשגת מטרות פוליטיות. אז בואו נראה הצצה לפרק 10 מלכות ומה קורה לגיא פרנסיס, ליזי מלכה ויתר חבורת הפחדן והשקרן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.